آوای جنوب

چشم امید این دختر دهدشتی به مهرورزی خیرین است/زهرای ۹ ساله در انتظار زندگی دوباره

.

آوای جنوب
دختر ۹ ساله دهدشتی برای ادامه کارهای درمانی و انجام عمل‌های پیوند پوست نیازمند یاری خیرین و نیکوکاران است.

 

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، گاهی خدا می‌خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد؛ وقتی دستی را به یاری می‌گیری بدان که دست دیگرت در دست خداست.

دختر ۹ ساله دهدشتی که بر اثر برق‌گرفتگی دچار سوختگی ۶۰ درصد شده است برای درمان با مشکل مالی مواجه بوده و چشم به یاری هموطنان دارد.

زهرا صادقی‌نیا ۱۹ مهر ماه به وسیله بالگرد فوریت‌های پزشکی از دهدشت به بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین شیراز اعزام و در این مرکز درمانی بستری شده است.

این بیمار که سوختگی عمیق پوست دارد برای هر پیوند پوست حداقل ۲۵ میلیون ریال نیاز دارد و با توجه به بلند مدت بودن دوره درمان هزینه بالایی دارد که از توان خانواده خارج است.

این خانواده پنج نفره بی‌بضاعت اجاره‌نشین می‌باشند و پدر با شغل آزاد به سختی هزینه‌های معیشتی خانواده را تأمین می‌کند.

تاکنون هزینه دو عمل جراحی را با قرض گرفتن تأمین کرده‌اند اما برای ادامه درمان با مشکل شدید مالی مواجه هستند علاوه بر درد بیماری فرزند با بحران فقر مالی دست و پنجه نرم می‌کنند چشم امید به دستان پر مهر و عطوفت شما دوخته‌اند تا با انجام عمل‌های لازم سلامتی خود را به دست آورد و به کلاس درس بازگردد.

روال درمان به خوبی در حال انجام است و به گفته پزشک معالج این هفته از بیمارستان ترخیض خواهد شد اما برای ادامه کارهای درمانی که طولانی مدت است باید هر دو روز یکبار به بیمارستان مراجعه و پانسمان شود که با توجه به مسافت پنج ساعته محل سکونت خانواده تا شیراز مجبورند حداقل سه ماهی در شیراز اقامت گزینند تا بتوانند مرتب و به موقع به بیمارستان مراجعه کنند.

اما اینطور که پدر بیمار می‌گوید برای اقامت ماهیانه حداقل سه میلیون تومان تنها هزینه اجاره روی دستشان می‌افتد که این هزینه علاوه بر هزینه درمانی، ایایب و ذهاب و معیشتی است.

از شما خیرین و نیکوکاران تقاضا می‌شود کمک‌های خود را به شماره کارت «۶۳۹۵۹۹۱۱۶۰۸۱۰۷۲۷» نزد بانک قوامین به نام علی صادقی‌نیا(پدر بیمار) واریز کنید تا بخشی از هزینه‌های کمرشکن این خانواده در شرایط سخت امروز تأمین شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president