آوای جنوب

چرا نتایج شکایات داوطلبان انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمی شود

در حالیکه روز گذشته روابط عمومی شورای نگهبان اعلام کرد؛ نتایج شکایات داوطلبان انتخابات مجلس امشب اعلام می‌شود اما…

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب روز گذشته روابط عمومی شورای نگهبان اعلام کرد نتایج شکایات داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امشب از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.

به گزارش آوای جنوب در اطلاعیه روز گذشته روابط عمومی شورای نگهبان آمده بودٌ نتایج بررسی شکایات داوطلبان تایید صلاحیت نشده در شورای نگهبان، امشب اعلام می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ شکایات داوطلبان احراز صلاحیت نشده و ردصلاحیت شدگان از ۲۷ دی تا امروز در جلسات فشرده و مستمر شورای نگهبان بررسی شد و طبق قانون، نتایج این بررسی‌ها امشب به وزارت کشور ارائه می‌شود تا از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام شود.

طبق قانون انتخابات، آخرین مرحله از دریافت شکایات از فردا تا سه روز آینده آغاز می‌شود.

در این مرحله، صرفا داوطلبانی که در هیات مرکزی انتخابات تایید صلاحیت شده اما در شورای نگهبان ردصلاحیت شده‌اند، مجاز به ثبت شکایت هستند
به گزارش آوای جنوب در حالیکه مخاطبین در استان کهگیلویه و بویراحمد از شب گذشته و صبح امروز در انتظار نتایج اعتراضات بودند اما تماس های ما و حضور ما در فرمانداری ها نیز بی نتیجه بود و آنها نیز اعلام کردند تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص از سوی وزارت کشور ارسال نشده است.
این در حالی است که شب گذشته حجت الاسلام خرم روز مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با آوای جنوب نیز بیان کرد : در این مرحله بر اساس قانون نتایج از طرف شورای نگهبان مستقیم به وزارت کشور ارسال می شود.
باید دید علت چیست و چرا در حالیکه قرار بود شب گذشته نتایج به وزارت کشور اعلام کند اما هنوز این لیست به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها نرسیده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president