آوای جنوب

پی‌گیری مشکلات مردم محروم زیلایی توسط آیت‌الله ملک‌حسینی + تصاویر

۱۳۹۴۰۷۰۹۰۰۰۰۵۸_PhotoLنماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مشکلات محروم‌ترین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه زیلایی شد.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیئتی از مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه محروم زیلایی در دورترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

در این سفر که معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد و تنی چند از مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها نماینده ولی‌فقیه در استان را همراهی می‌کردند مردم مناطق مختلف زیلایی با شنیدن حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خود را به وی رسانده و مشکلات را بیان کردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی در میان راه با پیاده شدن از خودرو به مشکلات مردم روستایی و عشایری مناطق زیلایی گوش فرا می‌داد و از همراهان خود خواستار توجه به مشکلات مردم در مناطق مختلف دهستان زیلایی شد.

مردم در این دیدار بیش از هر چیز موضوع امرار معاش و وضعیت بد اقتصادی خود را به سمع و نظر نماینده ولی‌فقیه می‌رساندند و انتظار تلاش بیشتری از سوی مسئولان برای رفع این مشکلات داشتند.

از دیگر مشکلاتی که مردم بیش از هر چیز دیگر جویای برطرف شدن آن بودند وضعیت بد جاده‌های روستایی بود که مردم را به ستوه درآورده است.

مردم زیلایی از نماینده ولی‌فقیه خواستند تا به جد پیگیری آسفالته کردن برخی از راه‌های نیمه‌تمام باشند.

همچنین یکی دیگر از خواسته‌های مردمی در حوزه راهسازی مربوط به آسفالت و زیرسازی جاده‌های آنتنی بین روستایی علاوه بر جاده‌های اصلی در این دهستان بود.

مردم زیلایی در این دیدار یکی دیگر از خواسته‌های به حق خود را داشتن برخی از امکانات از جمله آب پایدار و همچنین خطوط تلفن همراه و گازرسانی به روستاها می‌دانستند.

در این دیدار آیت‌الله ملک‌حسینی به مردم قول داد تا با مشاهده همه مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف، آن را به مسئولان استانی انتقال داده تا در صورت امکان بتوانند مشکلات مردم را هر چه زودتر برطرف کنند.

اما موضوع ارتقای دهستان منطقه زیلایی به بخش یکی دیگر از خواسته‌های مهم مردم زیلایی به خصوص نخبگان و تحصیلکردگان منطقه بود که از آیت‌الله درخواست تسریع در این امر را داشتند و معتقد بودند تا هنگامی که منطقه زیلایی به بخش تبدیل نشود این مشکلات همچنان پابرجا خواهند بود.

در این بازدید مردم منطقه زیلایی معتقد بودند که هر یک از مناطق این دهستان از بردپهن گرفته تا چاهن و موشمی‌ها و سایر مناطق مشکلات خاص خود را دارند و مسئولان بدون برنامه‌ریزی نمی‌توانند مشکلات عدیده و مختلف مردم را در این مناطق برطرف کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president