آوای جنوب

پیکر ۵شهید گمنام در یاسوج با استقبال پرشور مردم همراه شد

۸۱۳۶۵۱۶۸-۶۰۴۰۵۱۲پیکرپنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه در آیین با شکوهی از سوی قشرهای مختلف مردم و مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال قرار گرفتند.

آوای جنوب؛

در این آیین که از جلوی پردیس دانشگاه آزاد یاسوج آغاز شد این شهدای گمنام با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و رژه خودرویی به سمت شهر یاسوج بدرقه شدند.

در این برنامه که در دومین روز ماه محرم اجرا شد خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند و با نثار گل و دود اسپند از شهدای گمنام استقبال و تا حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج آنها را همراهی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر پنج شهید گمنام در روز های ششم و هفتم آبان سال جاری با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم تشییع و در یاسوج و چرام به خاک سپرده می شوند.

سرهنگ امرالله درفشی افزود: مردم شهید پرور و مومن کهگیلویه و بویراحمد امشب در جوار پیکر شهدای گمنام در حسینه عاشقان ثارالله یاسوج با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی شامل شب شعر با شهدا و عزاداری، با آنان وداع می کنند.

درفشی اظهار کرد: ششم آبان نیز پیکر این پنج شهید گمنام از محل کانون بسیج تا میدان هفت تیر یاسوج با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد تشییع خواهند شد.

وی عنوان کرد: دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یک شهید در اداره کل اطلاعات و دو شهید نیز در بوستان شهدای گمنام شهرستان چرام به خاک سپرده خواهند شد.

درفشی ابراز داشت: شهدای گمنام مربوط به شهرستان چرام ششم آبان در مبادی ورودی شهرهای باشت، گچساران و دهدشت مورد استقبال مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی قرار خواهند گرفت.

دبیرستاد استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد افزود:مردم و مسوولان در چرام با برگزاری مراسمی به عنوان شبی با شهدا در مصلی این شهر با این شهدا وداع می کنند و هفتم آبان نیز در بوستان شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند.

وی گفت:تاکنون ۲۹ شهید گمنام در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president