آوای جنوب

پیچیدگی هومان عسکری/هومان و دیدارهای محرمانه اش

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران در حالی به دوم اسفند نزدیک می شویم که هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه گچساران و باشت دارای پیچیدگی خاص خود است.

این کاندیدای جوان که وکیل پایه یک دادگستری نیز می باشد در حالی وارد کارزار انتخاباتی در گچساران و باشت شد که خیلی ها بر این باور بودند که او دیر آمده است اما در این میان او در همان روزهای اول گفت من مرد روزهای سخت هستم و وقتی به او می گفتند قشقایی ها با نماینده فعلی هستند فقط می خندید و می گفت نگران نباشید.
هومان قشقایی ها که برای اولین بار بود همه جریانات سیاسی قشقایی را دور هم جمع کرده بود به فرمانداری آمد و ثبت نام خود را انجام داد.
او موفق شد در سریعترین زمان ممکن کار خود را شروع کند و دیدارهای محرمانه ای داشت که شاهد هر کدام یک سوپرایز بود اما او بر این اعتقاد داشت که هیچکدام از این دیدارها نباید رسانه ای شود و تصویری از نشست هایش منتشر کند.
او به گونه ای به کارش ایمان داشت و ادامه داد که لیدر سابق تاجگردون رئیس ستاد او شد و دیگر لیدرهای سابق تاجگردون نیز به او پیوستند که این علنی شد اما دیدارهای دیگر او هرگز رسانه ای نشد.
این روزها سربیشه و باباکلان و بیدزرد و پشه کان و… فقط نشست های عمومی او است که رسانه ای می شود اما اصل ماجرا و شگفتی که او از آن سخن می گوید در همان دیدارهای محرمانه ای است که این روزها برقرار است و در پشت صحنه او را همراهی می کنند.
بی تردید باید اذعان کرد هومان عسکری با گفتمانی جدید به گونه ای موفق بوده است که در حال عبور از رأی احمد خورشیدی و علی فولادی وندا است و اینگونه است که باید اذعان کرد پیچیده ترین کاندید این دوره انتخابات گچساران و باشت کسی نیست جز هومان عسکری و اینگونه است که کار برای رقیب او غلامرضا تاجگردون و پایگاه رای او در قشقایی ها سخت می شود..

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president