آوای جنوب

یادداشت /

پیش گویی پیروزی قطعی تاجگردون!!! به دلیل رویای وابسته حکایت دارد!!

چه عواملی و به چه حقی با توجه به این نوع القائات متوهمانه که تبعات جبران ناپذیری را به کشور در گذشته تحمیل نمود! خود را نماینده افکار و رای مردم می دانند که اینچنین نظر قطعی درباره انتخابات آینده می دهند؟

جوزانیآوای جنوب /مصطفی جوزانی

رویای وابسته، توانایی برای دیدن آینده از طریق الهام را می گویند. برای دیدن و تصور کردن آینده، این توانایی نیازمند آن است که استفاده کننده ناهشیار باشد. با این وجود، مشخص نیست که استفاده کننده بتواند این توانایی را به دلخواه فعال نماید.
برای حدس و توانایی آنچه که در آینده رخ می دهد، باید دچار ذهنی ناهشیار شویم ! اما آیا کسانی که به هر دلیلی خود را به خواب زده اند، یا دچار ذهنی مشوش و خواب زده شده اند، بازهم قدرت گرفتن الهام قبلی را دارند؟
متاسفانه تبعاتی که در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سالهای ۸۴و ۸۸ گریبانگیر کشور شد، ساخته اذهان خراب و خواب زده به اصطلاح ناهشیار با توجه به الهام توهمی و القای پیروزی بود.
اگر از این نکته مهم نگذریم که همگان از اشخاص و جریانات مختلف، بر دمکراتیک بودن برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی هم نظر هستند، پس بنابراین چه عواملی باعث شد که کسانی خواسته یا ناخواسته در زمین فرصت طلبان به بازی گرفته شوند؟
به جز این که گناهشان تنها پیشگویی و القای پیروزی!! صرفا به دلیل الهامات متوهمانه قبلی بود؟
البته جدای از انتخابات ۸۸ که خیانتی از قبل برنامه ریزی شده بود، نباید همان دید را نسبت به سال ۸۴ داشته باشیم. پیروز آن انتخابات فردی ناشناخته بدون هیچ پشتوانه جریانی و رسانه ای و از همه مهمتر مالی بود. و در مقابل هاشمی رفسنجانی ! بدون هیچ توضیح خاصی قرار داشت که پیروزی قطعی بدون دریافت هیچ الهامی و پیشگویی قبلی از آن وی دانسته می شد. پس در این صورت چه عواملی دست به دست هم داده که اینچنین پیشگویی شود؟
گفتیم که بدون هیچ توضیح خاصی فقط به سوابق مبارزاتی هاشمی قبل از انقلاب و بعد از آن ریاست مجالس خبرگان و شورای اسلامی و از همه مهمتر دوران ریاست جمهوری وی بسنده می کنیم. که این برگ برنده ها همراه با جریانات سیاسی، رسانه ای و مالی فوق العاده قوی دست به دست هم داده بودند که الهام قبلی و القای پیروزی هاشمی موجی اساسی در اذهان و نه در واقعیت ایجاد کند.
حال فضا در استان و شهرستان این روزها قبل از انتخابات مجلس در دوره نهم، برای جریان اصلاح طلب جهت فریب افکار و القای پیروزی قطعی!!! تاجگردون به دلیل رویای وابسته حکایت دارد. و از آن سو به دلیل اینکه انتخابات آینده با توجه به تعظیم الهامات متوهمانه و احساسات کاذب در مقابل رای و نظر مردم و از همه مهمتر چارچوب دمکراتیک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی دارد.
پس بنابراین چه عواملی و به چه حقی با توجه به این نوع القائات متوهمانه که تبعات جبران ناپذیری را به کشور در گذشته تحمیل نمود! خود را نماینده افکار و رای مردم می دانند که اینچنین نظر قطعی درباره انتخابات آینده می دهند؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. .... گفت:

    سلام..احسنت جالب بود..بذارید اینا توی رویا باشن بهتره حامیان اینا کشور رو همینطوری تو رویا دارن اداره میکنن..پس بهتره ولشون کنید اینا بیمارند..

  2. فدائی گفت:

    عالی مصطفی
    البته اینا توهم پیروزی ندارن
    بلکه دارن جوسازی میکنن که در صورت شکست با دروغ تقلب به دستور عفت مرعشی بریزن تو خیابونا
    کور خوندن ، همون مردمی که شکستش میدن همونا هم جوابشونو میدن و نمیذارن غلطی ازشون سر بزنه
    بال درآوردن آغاز نابودی مورچه ست….

  3. پیشگو گفت:

    همه اصلاح طلبان از قبل میدانستنددر انتخابات ۸۴ هر کی با هاشمی به دور دوم برود رقیب هاشمی پیروز انتخابات است.بیخودی به اسم اصلاح طلبان حرف نزن تحلیل خودت را جای دیگران نگو.

    ذر مورد تاجگردون هم صد در صد مطمئن باش پیروزه با تفاوت آرای زیاد.

  4. محمود گفت:

    باریکلا مصطفی جان بزاراینا تو خاب خوشحال باشن فولادی صدر صد فولادی که با این مدیریتش طی دوماه چنان کارهای عمرانی کرد با بودجه ی نفت که خود تاجگردون هم توش مونده که رییس کمسیون بودجه شد ه وخودتاجگردون چه گلی زد برسر شهرمان کدوم اشتغال زایی کدوم طرح عمرانی مانند فولادی زیر گذر زد مانند فولادی جاده ی بانده گناوه به گچساران زد که کلید منطقه آزاد شدن خورد کدوم طرح ش منظورم طرح تاجگردون گه رییس کمیسیون بودجه حداقل درحدو اندازه های فولادی هستش هیچ کدوم جدول رنگ زدنش یا چراغ وصل کردنش رو بگم یا به قول خودش چمن مصنوعی کدومش رو بگم طر ح های تاجگردون از یه دهیار هم برمیومد اما کدوم مدیر نفتی جز فولادی اومد وخارج از محدوده ی نفت کار عمرانی کرد از پارک نفت تا فضایی سبز ها که همش با دست آقای فولادی زده شد تا بیمارستان های بزرگ شهرونفت کدوم کار بزرگی کرد تاجگردون

  5. باوي گفت:

    اقا محمود ای یه نظرو یا ای یه کامنتو توی ده تا سایت زیر بیست تا مقاله مربوط وغیر مربوط گذاشتی

  6. دوست گفت:

    تاجگردون توسط افرادی فرصت طلب اداره میشود امسال ب ع

  7. ازاداندیش گفت:

    افرین بر داش مصطفی,
    ولی دلش محمود, اقای فولادی کمتر از سه ماه ,مدیرعامل بود,فکرنمیکنم اگه میخواست سرویس بهداشتی بسازه, بیشتر از سه ماه وقت لازم داشت اگر هم این کارها را انجام داده, اگه ناراحت نمیشی, بنظرم حسینی هم کمکش کرد.(زیرابمونا نزنی)

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president