آوای جنوب

پیروزی اصولگرایان در صورت جلوگیری از تکثر کاندیداها / اعتراض چند نماینده به نظر کمیسیون برجام مبنای منافع سیاسی دارد

واکنش و عکس‌العمل چند نفر از نمایندگان نشان داد که این افراد بر خلاف ادعاهای خود اعتقادی به اصول دمکراسی که ادعای آن را دارند نیستند

DSC_0475عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه جلوگیری از تکثر و تعدد اصولگرایان در انتخابات، سبب پیروزی آنها می‌شود، گفت: اعتراض تعدادی از نمایندگان به تصمیم کمیسیون برجام مبنایی جز توجه به منافع سیاسی و فدا کردن منافع ملی ندارد.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه امروز در گچساران در پاسخ به سئوال مبنی پیش‌بینی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در صورت اجماع اصولگرایان اظهار کرد: قطعا اگر اصواگرایان از تکثر و تعدد کاندیدهای خود برای انتخابات آینده جلوگیری کرده و اجماع کنند، پیش‌بینی پیروزی آنها در انتخابات دور از دسترس نیست.

وی افزود: تجربه گذشته نشانگر این امر بوده که از مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت اصولگرایان تکثر و تعدد کاندیدها بوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه البته در بسیاری از موارد نمی‌شود ملت ایران را به تعبیر بنده پیش‌بینی کرد، یادآور شد: با توجه به نوع فضای کنونی و نگاه مردم به اصولگرایان و عملکردی که جریان‌های حاکم دارند، پیش‌بینی می‌شود در صورت جمع اصولگرایان در شهرستان‌ها آنها پیروز انتخابات شوند.

هدایتخواه در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص حواشی اخیر روی‌ داده در بررسی برجام توسط کمیته بررسی برجام از جمله غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: من از متن و ریز گفت‌و‌گوی میان آقای زاکانی و تاج‌گردون مطلع نیستم اما چیزی که می‌دانم گزارش ارائه شده توسط کمیسیون برجام و نقطه مقابل آن نامه‌ای که توسط چند نفر از نمایندگان عضو برجام از جمله تاج‌گردون نوشته شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی من یکی از دقیق‌ترین و کامل‌ترین گزارش‌هایی که در خصوص برجام منتشر شده گزارش کمیسیون برجام بوده است اظهار کرد: زیرا در این خصوص دقت و وقت زیادی روی این گزارش در ابعاد فنی، حقوقی، سیاسی شده و نظرات موافق و مخالف در آن لحاظ شده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا بیان کرد: اما واکنش و عکس‌العمل چند نفر از نمایندگان نشان داد که این افراد بر خلاف ادعاهای خود با کار کاشناسی شده موافق نیستند و نگاه جناحی آنها بر منافع ملی کشور غلبه دارد.

هدایتخواه ادامه داد: این افراد اعتقادی به اصول دمکراسی که ادعای آن را دارند نیستند.

وی افزود: وقتی در موضوعی کارشناسی صورت می‌گیرد و اکثر کارشناسان نظر خاص دارند، این افراد تحمل این امر را نداشته و قاعده بازی را به هم می‌زنند.فارس

هدایتخواه تأکید کرد: اعتراض تعدادی از نمایندگان به تصمیم کمیسیونی که منتخب مجلس بوده و نظر کارشناسی خود را اعلام کرده، ساز مخالف زدن مبنایی جز توجه به منافع سیاسی و فدا کردن منافع ملی ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president