آوای جنوب

پیام فرماندار جدید بویراحمد آب پاکی را بر دستان کارگزارانی ها و کاندیداهای انتخابات ریخت

فرماندارفرماندار بویراحمد با تأکید چندباره بر قانون‌گرایی در انتخابات، آب پاکی بر دستان کاندیداهای احتمالی انتخابات و افراد و جریانات سیاسی در حوزه بویراحمد ریخت.

آوای جنوب؛

بالاخره پس از گذشت یک ماه از شایعات در خصوص رفتن و ماندن هوشنگ یاری‌پور از فرمانداری بویراحمد، این خبر اصحاب رسانه تأیید شد و همه در استان کهگیلویه و بویراحمد فهمیدند که حرف راست را باید از رسانه‌ها شنید.

هوشنگ یاری‌پور همان‌گونه که رسانه‌ها از ماه‌ها پیش خبر داده بودند از فرمانداری مرکز استان رفت و باز هم آن‌گونه که رسانه‌ها خبر داده بودند محمدکاظم نظری جایگزین وی شد.

لذا قبل از هر چیز باید به این نکته پی برد که رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از همه چیز حتی قبل از نهایی شدن موضوع خبر دارند و مسئولان با شنیدن خبرهای پیشاپیش از سوی رسانه‌ها بهتر است با استناد به این اخبار برنامه‌ریزی‌های خود را داشته باشند.

اما در نشست تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد نکاتی مهم قابل برداشت است. اول اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد باب شده که پست‌هایی مانند استانداری‌ها و فرمانداری‌ها که پست‌های سیاسی به شمار می‌روند و با کارهای مهمی از جمله انتخابات سر و کار دارند به رنگ سیاست آغشته شده است.

در نشست دیروز که مجری هنرمند ده‌ها بار از نام کارگزاران سازندگی یاد می‌کرد، برای مخاطب این موضوع القا شد که سکان فرمانداری بویراحمد از این پس در دست حزب کارگزاران سازندگی است.

اما فرماندار جدید شهرستان بویراحمد که گویی از اوضاع و احوال استان و کشور به خوبی باخبر است و نیک می‌داند که در منصب فرمانداری آن هم با چشمان باز، سایر گروه‌ها و احزاب و البته رسانه‌ها هرگز نمی‌توان به نفع حزبی خاص کار کرد. در نخستین سخنان رسمی خود در منصب فرمانداری تأکید چند باره‌ای بر اجرای قانون و برتری قانون نسبت به خواسته گروه‌ها و کاندیداهای احتمالی انتخابات داشت.

فرماندار جدید بویراحمد به خوبی عنوان کرد که در انتخابات تنها قانون است که حکم میان افراد و گروه‌ها و جریانات سیاسی است.

نظری در این نشست آن‌چه را که یک فرماندار باید در منصب مدیریتی خود به آن تعهد داشته باشد و اجرا کند یادآور شد و حتی هم حزبی‌های وی نیز پی بردند که نظری از امروز فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و نه دبیر حزب کارگزاران سازندگی این استان.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president