آوای جنوب

پیام تقدیر و تشکر مسعود ظفری شهردار دوگنبدان از مردم

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری دوگنبدان دکتر ظفری شهردار دوگنبدان در پیامی از مردم شریف دوگنبدان بابت عدم خروج از منزل در ۱۳ فرودین ماه ۱۳۹۹ تقدیر کرد.

به گزارش آوای جنوب متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

۱۳ فروردین در‌ نوروز باستانی مردم ایران اسلامی روز‌ طبیعت نامگذاری شده تا با پناه بردن در دامان طبیعت و‌ استفاده از این نعمت خدادادی بتوان یک سال سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت را آغاز کرد.

مردم با فرهنگ و فهیم دوگنبدان طی سال‌های گذشته ثابت کردند در صحنه‌های مختلف اجتماعی نه تنها به بلوغ اجتماعی رسیده‌اند بلکه این فرهنگ را همیشه به دیگر نقاط کشور بلکه جهان به رخ کشیده‌اند.

دیروز در ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ در شرایطی که‌ برای حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تصمیم بر عدم حضور‌ مردم در تفرجگاه‌ها گرفته و این تصمیم اجرایی شد بار دیگر مردم دوگنبدان فهم و فرهنگ غنی‌ خود را به نمایش گذاشته و با وجود علاقمندی مردم به حضور در طبیعت از این تصمیم تمکین کردند.

اینجانب ضمن تقدیر از مردم با فرهنگ دوگنبدان و اعلام مراتب سپاسگذاری از تمامی همکارانم در شهرداری دوگنبدان که در راستای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح شبانه‌روزی با تمام توان تلاش کردند، امیدوارم با تلاش همه جانبه تمامی مردم و مسوولان هرچه سریعتر بر این بیماری غلبه کرده و آن را شکست دهیم.

مسعود ظفری

شهردار دوگنبدان

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president