آوای جنوب

پیام تبریک نوروزی دکتر هومان عسکری به مردم گچساران و باشت/مسوولان برگزار کننده انتخابات باید پاسخگو باشند

آوای جنوب 

به گزارش آوای جنوب ؛ دکتر هومان عسکری ، در پیام نوروزی خود با تبریک فرارسیدن سال۱۳۹۹ آورده است. در سال ۹۸ شاهد حوادث مختلفی بودیم که باید با درس گرفتن از همه آنها در عبور از چهل سالگی انقلاب آینده ای درخشان را برای نسل آینده رقم زد.

بی تردید آن چیزی که موجب می شود از شرایط فعلی عبور کنیم سپردن مسوولیت ها به نسل جوان و انقلابی است که این مهم همان دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر است و مشاهده می کنیم شعار امسال ایشان نیز جهش تولید است و این نکته و تکرار شعارهای اقتصادی از سوی معظم‌له نشان دهنده آن است که متولیان امر در این خصوص کارنامه خوبی نداشته اند.
این مردم همانهایی هستند که ثابت کرده اند همواره در تمامی صحنه ها جلوتر از مسولان هستندو واینان باید دین خود را به مردم ادا کنند.
هر چند به عنوان فرزند شما با توجه به شرایطی که پیش آمد کمترین حضور را در روزهای تبلیغات داشتم اما از حضور تک تک شما و رأی پاک شماوزحمات دستگاههای انتظامی وامنیتی ومجریان حضور ملی تقدیر و تشکر می کنم هر چند انتقادات بسیاری درشکل برگزاری وجود داردومسولان مرتبط باید پاسخگو باشند ونوید میدهم…بر این کاروانسرای بسی کاروان گذشت.. به ناچار این کاروان نیز بگذرد…

امروز در حالی سال جدید را به شما تبریک می گویم که شاهد شیوع ویروس کرونا در دنیا و کشور هستیم که در این مبارزه پرستاران و کادر پزشکی و نیروهای انقلابی پای کار آمده اند و با راه اندازی پویش های مختلف در مقابله با این ویروس در خط مقدم هستند
امروز بهترین کمک برای مقابله با این ویروس همان توصیه ((در خانه می مانیم )) است و باید بتوانیم با همدلی و با هم بودن مثل گذشته این ابتلای فراگیر را پیشگیری کنیم ودرپایان همیشه درکنارتان خواهم ماند.
فرزند شما هومان عسکری
.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president