آوای جنوب

پلمب ۱۲ قهوه‌خانه متخلف در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از پلمب ۱۲ قلیان‌سرا که تحت عنوان قهوه‌خانه سنتی به صورت پنهانی فعالیت داشتند، خبر داد.

آوای جنوب؛

علی‌کرم بازیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته افرادی تحت عنوان قهوه‌خانه سنتی اقدام به عرضه قلیان غیرمجاز و غیر بهداشتی به جوانان و نوجوانان کرده و چهره شهر را زشت و نازیبا کرده بودند.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: پلیس انتظامی از طریق منابع اطلاعاتی، این مکان‌ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات، ضمن جمع‌آوری ۱۲ واحد قلیان‌سرا تاکنون، این مکان‌ها را که فاقد پروانه فعالیت بوده توسط اداره اماکن پلیس اطلاعات این شهرستان پلمب کردند.

بازیان با بیان این‌که همه دستگاه‌های مرتبط باید نسبت به این موضوع حساس بوده و از ایجاد و فعالیت چنین اماکنی پیشگیری کنند، گفت: از آن‌جا که سیگار و قلیان زمینه‌ساز اعتیاد است، پلیس شهرستان با دایر کردن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع، با فعالیت چنین اماکنی با جدیت برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: سرکشی و اشراف اطلاعاتی از مراکز سرگرمی، نظیر کلوپ‌های ورزشی، واحدهای صنفی، سفره‌خانه و کنترل مداوم مراکز فوق در کاهش ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی تاثیر مثبت داشته و از تبدیل شدن مراکز فوق به محلی در راستای تجمع اراذل و اوباش و عرضه مواد مخدر پیشگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی گچساران در پایان تصریح کرد: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با تلفن ۱۱۰ تماس برقرار کرده و تخلفات واحدهای صنفی را اعلام کنند و مطمئن باشند که پلیس در نخستین فرصت به خواسته آنان رسیدگی خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president