آوای جنوب

معاون عمرانی استاندار

پروژه ورزشگاه یاسوج ناقص افتتاح نمی‌شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصولا در این دولت بنا بر این گذاشته‌ شده که هیچ پروژه‌ای ناقص افتتاح نشود که ورزشگاه بزرگ یاسوج هم از این قاعده مستثنی نیست.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت ناقص بودن و عدم تکمیل ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری یاسوج این پروژه به صورت ناقص افتتاح می‌شود، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرده که این ورزشگاه را تا آذر ماه امسال تحویل می‌دهیم و ما هم به انتظار می‌نشینیم و منتظر فرارسیدن آذرماه هستیم.

 

وی ادامه داد: اگر ورزشگاه آماده باشد آن را تحویل می‌گیریم وگرنه هیچ اصراری نداریم که اکنون آن را افتتاح کنیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورزشگاه باید کاملا تکمیل باشد و جزو سیاست‌های اصلی دولت است که پروژه‌ای ناقص افتتاح نشود و پروژه باید حتی‌الامکان کاسه اصلی آن تکمیل باشد؛ تاسیسات برقی و میکانیکی و گرمایشی و سرمایشی تکمیل باشد تا آن را تحویل بگیریم.

وی تاکید کرد: اگر ورزشگاه قابل استفاده باشد آن را تحویل می‌گیریم هر چند که ممکن است برخی قسمت‌ها از جمله همه محوطه آماده نباشد که حتما هم نباید به صورت ۱۰۰ درصدی آماده افتتاح باشد.

نیک‌اقبالی به اعتبارات آن اشاره کرد و گفت: همه اعتبارات این ورزشگاه تامین نشده و بخشی از اعتبارات از طریق استان تامین شده که اگر می‌خواستیم تنها به اعتبارات ملی تکیه کنیم همین امسال هم افتتاح نمی‌شد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از محل ماده ۱۸۰ حدود یک میلیارد تومان کمک گرفته‌ایم اما چون تامین اعتبار به موقع نشد و سال گذشته هم تخصیص‌ها کامل داده نشد تا اندازه‌ای در روند اجرا خلل ایجاد شد.

گفتنی است، یکی از پروژه‌های بزرگی که در دولت گذشته برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد و بعدها مهر پروژه مهر ماندگار بر پیشانی آن خورد ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری یاسوج بود.

این ورزشگاه به همراه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی دو پروژه بزرگ مرکز استان هستند که پس از گذشت چندین سال از کلنگ‌زنی تاکنون افتتاح نشده‌اند هر چند که پروژه ورزشگاه اکنون پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

مردم بی‌صبرانه منتظر افتتاح این دو پروژه هستند هر چند که پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی از دور هم که مشاهده کنیم برای کامل شدن راه دور و درازی در پیش دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president