آوای جنوب

در سایه بی‌توجهی مسئولان

پرتگاه مرگبار چاه‌تلخ باشت به ۵ متری خانه‌ها رسید + تصاویر

پرتگاه مرگبار روستای چاه‌تلخ به فاصله ۵ متری منازل مسکونی رسید.

آوای جنوب؛

روستای چاه‌تلخ در ۲۵ کیلومتری شهر باشت با ۴۵۰ نفر جمعیت در قالب ۱۰۲ خانوار از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای شهرستان باشت محسوب می‌شود.

 

 

در روستای چاه‌تلخ باشت پرتگاه مرگباری وجود دارد که سال‌ها است مورد بی‌مهری مسئولان مواجه شده و روز به روز تهدیدات زیادی برای اهالی چاه‌تلخ ایجاد می‌کند.

 

سجاد علیپور دهیار روستای چاه‌تلخ  اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های متعددی از سوی شورا و دهیاری این روستا تاکنون هیچ‌گونه اقدامی از سوی مسئولان جهت ساماندهی این پرتگاه خطرناک صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به تلفات هر روزه احشام بر اثر سقوط درون این پرتگاه افزود: این پرتگاه در طی سال‌های اخیر جان دو نفر را گرفته و موجب زخمی شدن تعداد زیادی از اهالی این روستا شده است.

به گفته این مسئول، پرتگاه معروف روستای چاه‌تلخ هرساله بر اثر بارش باران و سیلاب‌ها بیش از ۱۰ متر تخریب شده و روز به روز شاهد پیشرفت آن به سمت منازل مسکونی هستیم.

تخریب روز افزون پرتگاه و پیش‌روی به سمت منازل مسکونی

دهیار چاه‌تلخ با بیان اینکه بیشترین ارتفاع این پرتگاه قریب به ۷۰ متر می‌رسد، تصریح کرد: هم‌اکنون این دره به فاصله پنج متری منازل مسکونی روستا رسیده و به تهدید بزرگی برای اهالی این روستا مبدل شده است.

علیپور در پایان متذکر شد: این پرتگاه در شب دارای هیچ‌گونه روشنایی نبوده و احتمال سقوط افراد در آن بسیار زیاد است.

**********************
گزارش از سیده فوزیه احمدی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president