آوای جنوب

پدیده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد جوان ۲۳ ساله چرامی است

۱۳۹۳۰۹۲۰۰۰۰۲۴۴_PhotoAکارشناسان فوتبال معتقدند پدیده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد جوان ۲۳ ساله چرامی است که با درک فوتبالی بالا قادر به هنرنمایی در تیم‌های بزرگ کشوری است.

آوای جنوب؛

عصر امروز و در چارچوب رقابت‌های سوپر لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یک دیدار میان تیم‌های فوتبال شهدای جلیل و پرسپولیس چرام برگزار شد.

در این دیدار تیم پرسپولیس چرام موفق شد با هنرنمایی بازیکنانی همچون میلاد حسن‌پور بر میزبان خود در ورزشگاه تختی شهر یاسوج غلبه کند.

پس از این دیدار بود که کارشناسان حاضر در ورزشگاه از بازیکن شماره ۱۰ تیم پرسپولیس چرام به عنوان پدیده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یاد کردند که جای این بازیکن در تیم‌هایی همچون دنای یاسوج و نفت و گاز گچساران خالی است.

کارشناسان فوتبال استان معتقدند در حالی که تیم‌های بزرگ استان حاضر در لیگ‌های کشوری به دلیل نبود اعتبارات برای جذب بازیکن با مشکل روبرو هستند چرا نباید از ظرفیت بازیکنان خوب و پدیده‌های استثنایی همین استان استفاده بیشتری کرد.

کارشناسان معتقدند که بازیکنی همچون میلاد حسن‌پور بسیار بهتر از برخی مهاجمان و هافبک‌های دو تیم فوتبال دنا و نفت گچساران فوتبال را می‌فهمد و با شعور فوتبالی بالا در زمین بازی حاضر می‌شود.

به گزارش، فارس میلاد حسن‌پور بازیکن ۲۳ ساله چرامی که به گفته خود تاکنون فقط وعده‌ها را شنیده و هیچ کارشناس و مربی و دست‌اندرکار فوتبال در استان به سراغ او نرفته در صورت مهیا بودن شرایط قادر به هنرنمایی در تیم‌هایی به مراتب قوی‌تر از نفت گچساران و دنای یاسوج است.

این بازیکن در چهار بازی گذشته لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون سه گل وارد دروازه حریفان کرده و در موفقیت‌های تیم خود نقش به سزایی داشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ﻓﺮﺷﯿﺪ گفت:

    ﮐﺎﺷﮑﯽ ﯾﮑﯽ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﻭﻧﺎﯼ ﺑﺎﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﮐﻮ ﮔﻮﺵ ﺷﻨﻮﺍ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺑﯿﻨﺎ …ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﺗﻌﺼﺐ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﺸﻮ دیدﻡ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺮﺍﺵ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﻢ

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president