آوای جنوب

پدیده زیر میزی در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد به جز گچساران ریشه کن شد

هم اکنون پدیده زیر میزی در شهرهای یاسوج و دهدشت به طور کامل ریشه کن شده است

زیرمیزیمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کاهش چشمگیر پدیده زیرمیزی در استان با اجرای طرح تحول نظام سلامت خبرداد.

آوای جنوب؛

دکتر پرویز یزدانپناه گفت: هم اکنون پدیده زیر میزی در شهرهای یاسوج و دهدشت به طور کامل ریشه کن شده است.

وی افزود: تنها در گچساران مواردی وجود دارد که با توسعه امکانات و حضور متخصصان جدید در این شهر به طور کامل ریشه کن می شود.

یزدانپناه تاکید کرد: در مجموع تخلفات پزشکی در این استان با کاهش بسیار زیادی مواجه بوده که طرح تحول سلامت نقش مهمی در آن داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری جامعه پزشکان، بیمه ها و کلیه خدمت رسانان نظام سلامت، گام مهم واقعی کردن تعرفه ها با بازبینی مجدد بعضی از موارد آن، هرچه بهتر به پیش رفته تا در آینده نیز شاهد حتی یک تخلف پزشکی نباشیم.

خرید تجهیزات جدید پزشکی در استان

دبیر طرح تحول سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از هزینه ۱۷۰ میلیارد ریالی برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی در استان خبرداد.

یزدانپناه افزود: این اعتبار در راستای بهینه سازی، تکمیل و تجهیز بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی، برای خرید وسایل و تجهیزات درمانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های این استان در چند سال گذشته تجهیزات پزشکی مورد نیاز را دریافت نکرده بودند، اظهار داشت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت تجهیزات سرمایه‌ای مورد نیاز بیمارستان‌های استان از جمله سی. تی. اسکن، ماموگرافی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، اندوسکوپی‌های مختلف، رادیولوژی پورتابل و دیجیتال، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، ست‌های مختلف جراحی، شتاب‌دهنده خطی، گاماکمرا و تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده که به تدریج در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: همچنین در ماههای اخیر عملیات بازسازی و نوسازی همه بیمارستانهای استان انجام و تجهیزات هتلینگ شامل تخت، تشک، پله، پایه سرم، میز، لاکر، تلویزیون، یخچال، برانکارد، ترالی حمل غذا و کنسول در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

وی بیان داشت: با شروع و ادامه طرح تحول نظام سلامت تضمین حقوق و مطالبات مردم در حوزه درمان و سلامت، تکریم پزشکان، کادرهای درمانی و غیر درمانی با پرداخت به موقع مطالبات و همچنین افزایش پرداختی متناسب با شان خدمتگزاران نظام سلامت جامعه، در حال انجام است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مافیا گفت:

    زرشک.خواستی فقط تو اخبار یه اسمی در کنی.مثل اینه بگی تو استان آب داره سربالایی میره.دلت خوشه ها

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president