آوای جنوب

پدرشهیدکهگیلویه وبویراحمدی فتنه۸۸: فتنه‌گران باعث مرگ فرزندم شدند

image_570_325پدر شهید فتنه ۸۸عامل شهادت فرزندنش را سران فتنه دانست و افزود:در اغتشاشات و فتنه ۸۸ منافقان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سوی فرزندم تیراندازی کردند و بنده از موسوی و کروبی و دیگر سران فتنه که در حوادث پس از انتخابات نقش داشتند، شکایت کرده‌ام.

آوای جنوب؛

ظهر امروز جمعی از مسئولان کهگیلویه وبویراحمدی از جمله حجت الاسلام مقدم مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، حجت الاسلام غفاری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج، حجت الاسلام خاضع مسئول شورای تبلیغات اسلامی استان، سید علی سراج رئیس دانشگاه پیام نور استان، سرگرد مهدوی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، عباس رضایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان و برخی از دانشجویان و خبرنگاران با خانواده شهید امیرنژد از شهدای کهگیلویه و بویراحمد در فتنه ۸۸ دیدار کردند.

رشید امیرنژاد، پدر شهید ناصر امیرنژاد از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که ۴۴ ماه از عمر خود را در مناطق عملیاتی علیه دشمنان انقلاب جنگیده است؛ وی بازنشسته هلال احمر بوده و اکنون به کشاورزی در روستای محمودآباد یاسوج مشغول است.

فرزندم را به انقلاب و رهبری هدیه دادم

وی در جمع برخی از مسئولان استانی با گرامیداشت حماسه ماندگار ۹دی گفت:پسرم را به مقام ولایت هدیه کردم و از حضور مسئولان که در این محفل حضور دارند و باعث دلگرمی خانواده ما شده اند تشکر می کنم.

پدر شهید فتنه ۸۸عامل شهادت فرزندنش در فتنه۸۸را سران فتنه دانست و افزود:در اغتشاشات و فتنه ۸۸ منافقان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سوی فرزندم تیراندازی کردند و بنده از موسوی و کروبی و دیگر سران فتنه که در حوادث پس از انتخابات نقش داشتند، شکایت کرده‌ام.

وی با بیان اینکه پرونده شکایت بنده از سران فتنه موجود است، ادامه داد: سران فتنه و مخالفان نظام به خاطر کارهایی که علیه نظام انجام دادند، اصلاً پذیرفته نیستند و نباید جایگاهی در نظام داشته باشند.

فتنه‌گران باعث مرگ فرزندم شدند

امیر نژاد بیان کرد: سران فتنه موجب اختلافات و بی‌نظمی در کشور شدند، فتنه به پا کردند و باعث مرگ فرزندم که سرباز انقلاب اسلامی بود، شدند.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه باعث شدند تا سلطنت‌طلبان و گروهک‌های مختلف از شرایط سوءاستفاده کنند و به آرمانها و ارزشهای این انقلاب حمله کنند،پس جرم آنها نابخشودنی است.

امیرنژاد با بیان اینکه ما برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی زحمت کشیدیم و سهمی‌ داریم و نباید اجازه دهیم سران فتنه به خاطر منافع خود، خون شهدا و زحمات رزمندگان را پایمال کنند،گفت:تمام خانواده‌های شهدای پس از انتخابات باید برای خونخواهی فرزندان خود به پا خیزند.

کسانی که پشت فتنه ۸۸بودند امروز به دنبال فتنه دیگری هستند

وی با بیان اینکه سران فتنه به بهانه منشور برادری امام (ره) یا هر روش و به هر شکلی در صدد بودند خود را وارد نظام کنند، اظهار کرد: چهره موسوی و کروبی اکنون برای مردم شناخته شده است ولی کسانی در پشت صحنه هستند که در فتنه ۸۸ نقش داشتند و امروز به دنبال فتنه ای دیگر هستند.

پدر شهید «ناصر امیرنژاد» خاطر‌نشان کرد: پسرم نخبه فکری و دانشگاهی بود و دشمنان می‌خواهند علیه نظام تبلیغات کنند و بگویند نظام ایران نخبه‌کش است و ما اجازه نمی‌دهیم آنها به اهدافشان برسند.

وی به حماسه ماندگار و انقلابی ۹دی اشاره کرد و گفت: ۹دی ماه حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است که دست استکبار و فتنه گران داخلی و خارجی در آن رو شد.

امیرنژاد ابراز کرد: امروز ایران اسلامی زیر پرچم ولایت و مقام معظم رهبری توانسته است قدرتی بزرگ در منطقه و جهان باشد و خوشحال از این هستیم که فرزندم را فدای انقلاب و ولایت کرده ام.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president