آوای جنوب

پایانی بر یک دهه اختلاف سیدقدرت و جعفری به قلم سعید رحمانی

خود حکایت از یک استراتژی و برنامه راه جامع برای پیشبرد اهداف در فصول آتی دارد که البته در آینده

۱۲۰۰انعکاس خبر نشست اصولگرایان در شهرستان باشت ، در میان مردم واکنشهای مختلفی در پی داشته که از چند منظر می توان بدان نگاه کرد.

آوای جنوب / سعید رحمانی

( من به عنوان یک جوان اصولگرا از همه کسانی که این جلسه را ترتیب داده بودند ممنونم … )

این پیامک را دیشب از شخصی به نام اصغر اسلامی دریافت کردم که در آن خوشحالی خویش را از برگزاری این نشست ابراز نموده و از متولیان این برنامه تشکر کرده بود.
اما سوالی که پس از برگزاری دیدار هفته گذشته آقایان حسینی و جعفری در تهران و همچنین نشست اصولگرایان در شهرستان باشت در میان مردم مطرح شده این است که چه کسی قرار است در انتخابات آینده به عنوان کاندیدای جریان اصولگرایی مطرح شود ؟
بی شک سوالی که بیش از هر کسی در شهرستان باشت و گچساران ، ذهن نماینده محترم فعلی واعظی دفترش را به خود مشغول کرده است چرا که در تلاش های اولیه اصولگرایان برای ایجاد وحدت در چند ماه پیش شاهد واکنشهای شتابزده و سر درگم این طیف بودیم !!!
هر چند نزدیک به ۱۰ سال طول کشید که دو چهره شاخص جریان اصولگرا و هوادارانشان در فضایی صمیمی در کنار هم بنشینند و اختلافات را کنار بگذارند ولی بالاخره شاهد اجماع دوباره و اتحاد و یکدلی یاران دیرین بودیم ، دیدارهایی که بی شک در تاریخ و حافظه مردم نیت و ضبط خواهد شد.
خروجی ، این نشست که در میان رسانه ها از آن به عنوان ( وحدت منهای گزینه تا زمان انتخابات ) یاد شده است خود حکایت از یک استراتژی و برنامه راه جامع برای پیشبرد اهداف در فصول آتی دارد که البته در آینده نزدیک پیرامون چرایی و هدف این استراتژی در مقاله ای جداگانه توضیحاتی ارائه خواهم داد.
حال فارغ از اینکه نتیجه این نشست ها به چه سمت وسویی می رود و یا چه کسی قرار است در آینده مورد حمایت قرار گیرد و خیلی سوالات دیگر از این دست ، شاید به جرات بتوان گفت مهمترین دستاورد این دو نشست اخیر پایانی بر یک دهه اختلاف و کاشتن بذر امید در دل هواداران بوده است.
هوادارانی که خواسته آنها تنها ایجاد وحدت و همدلی برای تحقق اهداف و آرمانشان بوده و این خواسته به حق و اشتیاق و شادمانی از دست یابی به آن را می توان از متن پیامک این دوست عزیز که بی شک نماینده هزاران نفر از این هواداران بوده استنباط نمود.

( شهر من بوسه بر خاکت استواریت را می ستایم )

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. پسرگچسارونی گفت:

    آقای رحمانی اینها وحدتشان تا زمانی است که بقیه به نفع اون یکی برن کنار ولی اگه به نفع خودشان نبود وحدت بی وحدت پس اسماعیلی کجاست؟؟؟؟؟؟؟

  2. دانشجو گفت:

    فقط دکتر اسماعیلی به موقعش میاد تو میدان

  3. واقع بین گفت:

    شهر من بوسه بر خاکت استواریت را می ستایم آخه چه استواری کاکام جان بوسه بر اهل معامله بهتره

  4. میگما گفت:

    باید از این چشم سبز ترسید

    اخه جعفری رای نداره جدی جدی به نظرتون چند تا رای داره ؟

  5. اصلاح طلب گفت:

    فقط تاج ۱۰۰ درصد حالا شما هی اتحاد کنید
    تا بدم ایمان محمدپور یک جواب محکم بهت بده که حال کنی

  6. ملا گفت:

    حالا بزار تا آخرش ببینیم چی میشه!!!!!!!!!!!!!!

  7. شادگان گفت:

    فقط دکتر افشین پور

  8. ناشناس گفت:

    شهری که ایمان هحدپور شده تفسیر گرش فاتحه حال آدم به هم میخوره

  9. اصولگرایان گچساران گفت:

    از تلاش شبانه روزی بزرگان و سران جریان اصولگرایی گچساران آقایان دکتر رحمانی . یداله مرادی . علی اله کرم پور . کیومرث قیطاسی . اله کس راهی تقدیر و تشکر بعمل می آید

  10. طاهري گفت:

    از این که اصغر اسلامی در بین جوانان محله لبنان خیابان کیامرثی و دیگر محله های گچساران شناخته شده می باشد و نماینده هزاران نفر می‌باشد شک ندارم

  11. ایل باوی گفت:

    دنیا فقط تاجگردون این سایت معلومه مال اصولگراهاست ک تمام اخبارش تخریب اصلاح طلبان

  12. حسيني گفت:

    من از اصولگرایان شهرستان باشت هستم خیلی مشتاقم که اصغر اسلامی این جوان اصولگرا را از نزدیک ببینم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president