آوای جنوب

پانزدهم تیرماه آخرین زمان مشخص شدن تکلیف اعتبارنامه تاجگردون

حجت الله فیروزی از پانزدهم تیرماه به عنوان زمان تعیین تکلیف نهایی تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران و باشت خبر داد. 

آوای جنوب

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون در خصوص اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گفت: در جلسه عصر روز گذشته کمیسیون تحقیق، پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم با حضور تمامی اعضا مورد بررسی قرار گرفت،که در این کمیسیون اعتبار نامه وی مورد تائید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

حجت الله فیروزی گفت: کمیسیون تحقیق چه اعتبار نامه آقای تاجگردون را رد و چه تایید می کرد گزارش برای تصمیم گیری باید به مجلس برود، اگر در صحن مجلس معترضین همچنان بر اعتراض خودشان پایبند باشند اعتبار نامه به رای گذاشته می شود،و هر تصمیمی که در صحن گرفته شود آن قابل اجرا می باشد.

این نماینده مجلس درادامه اظهار داشت: اعتبار نامه آقای تاجگردون اگر در کمیسیون تحقیق هم رد می شد باز هم برای تصمیم گیری به صحن مجلس می آمد و قانون این اجازه را به سخنگوی کمیسیون می داد که به مدت ۱۵ دقیقه صحبت کند و بعد از آن به مدت ۳۰ دقیقه کسی که اعتبار نامه اش رد شده نیز حق صحبت داشته باشد ،که در حال حاضر با توجه به اینکه اعتبار نامه تائید شده فقط به رای گذاشته می شود و به تصمیم گیری مجلس سپرده می شود.

فیروزی در ادامه گفت:برای رای گیری در صحن علنی چون هفته آینده نماینده گان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود می روند وتصمیم گیری در صحن علنی در روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه برگزار خواهد شد، که در همان روز مجلس تصمیم گیری نهایی را خواهد کرد.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی گفت:آرای نمایندگان در رای گیری کمیسیون تحقیق برای اعتبار نامه آقای تاجگردون مخفی بوده به دلیل اینکه شاید تبعاتی را برای رای گیری در صحن داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president