آوای جنوب

پاسخ شرکت گاز کهگیلویه بویراحمد درباره به‌کارگیری‌‌های بدون ضابطه گازبان‌ها

.

آوای جنوب
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بکارگیری‌های بدون ضابطه واکنش نشان داد و گفت: از هیئت مدیره شرکت ملی گاز برای به‌کارگیری‌ این افراد مجوز داشتیم.

 

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، رحمان خادم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای گازبانی در مناطق و شهرهای گازرسانی شده از هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران مصوبه داریم و در این زمینه نیز دستورالعمل لازم نیز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این نوع به‌کارگیری استخدام دولتی نبوده بلکه به صورت شرکت پیمانکاری است، عنوان کرد: در این زمینه نیاز به مجوز شخص خاصی نیست بلکه در حوزه اختیارات مدیرعامل است.

خادم ابراز کرد: تعدادی گازبان برای قلعه رئیسی و دیشموک، شهرستان بویراحمد و گچساران بکارگیری شده که هیچ یک از این افراد هیچ نسیت فامیلی با مدیرعامل ندارد و بلکه از طوایف و خانواده‌های مختلفی است و بزودی نیز در برخی شهرستان‌ها عده دیگری نیز به‌کار گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در ابتدای فعالیت خود در شرکت گاز استان یکی از مهمترین دغدغه‌هایم ساماندهی نیروهای شرکتی-پیمانکاری بکارگرفته شده در گذشته بود که سازمان بازرسی خواستار اخراج آنان بود ولی با پیگیری و اخذ مجوز مشکل را برطرف کردیم.

خادم تصریح کرد: هیچ کدام از نیروهای مازد مشغول در بخش‌های مختلف شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ با من نسبتی نداشتند ولی بر اساس وظیفه با چانه زنی و رایزنی با مسئولان ارشد شرکت ملی گاز ایران و برنامه و بودجه این مشکل را رفع کردیم.

وی بیان کرد: سال ۹۵ بودجه نیروهای شرکتی ۴۶ میلیارد ریال بود که با پیگیری‌های مستمر این میزان را به ۱۷۰ میلیارد ریال رساندیم که با این شرایط در ۳ سال بودجه این نیروها نیز ۳ برابر شد و در واقع چانه زنی‌ها نتیجه داد.

خادم با بیان اینکه در سال ۹۵ برای اخراج نیروهای شرکتی به خواسته بازرسی اکتفا نکردیم و اخراج آنان را منوط به رای دادگاه کردیم، افزود: این نیروها اخراج نشدند و در نهایت حقوق ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آنان هم اکنون به ۳ و نیم میلیون تومان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت گاز یک مجموعه خدماتی بوده و با سیاست کاری ندارد، افزود: ارادت خاص خدمت تمامی مسئولان بویژه نمایندگان مجلس داریم ولی وابسته به هیچ فرد و جریان خاص سیاسی نیستیم.

انتهای پیام/ ع

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president