آوای جنوب

پاسخ سید قدرت به تاجگردون: ما آمده ایم مردم را از این باتلاقی که شما ساخته اید نجات دهیم/تاوان بزرگ راه پیچاب/این مردم سید قدرت را می خواهند

آوای جنوب
کاندیدای انتخابات مجلس گفت:چرا فرار می کنید و چرا هر روزی یک برنامه ای درست می کنید،من افتخارم این است که بین حوزه باوی و بویراحمد ارتباط عاطفی برقرار کرده ام و این دیواری که از قدیم در دوران خوانین و رجال سیاسی آن زمان بین این منطقه بلند ساخته بودند بنده از پی آنها را فرو ریختم و به جای ان یک ارتباط عاطفی عمیق ایجاد کردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب،سید قدرت الله حسینی پور ،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عصر امروز در همایش هم اندیشی وحدت و همدلی در جمع مردم منطقه خیرآباد این شهرستان، گفت:یادم می آیدسال۵۱ بود همین جزایر سه گانه تنب بزرگ ، کوچک و ابوموسی که ایران از انگلستان پس گرفت ، “فریبرز امیدی” لر بختیاری کله شق با دستگاه حاکمیت ، با رئیس آموزش و پرورش ، با ساواک و هم با مجموعه ای که حاکم بودند، درگیر بود.

وی افزود:جشنی به پا شد که در این میدان سابق قدس گچساران و بدون از اطلاع قبلی که به شخص امیدی بگویند که شما سخنران جلسه هستید، مجری وی را احضار کرد که پشت میکروفون گفت “معلم یعنی سخن”،و در این محفل آقای “پیدایش” عزیز بار بنده را نیز سبک کردند.

حاشیه سازی

حسینی پور تصریح کرد:متاسفانه کو گوش شنوا؟!! که انگار با دیوار صحبت می کنیم و به جای اینکه بیایند پاسخ بدهند و با مردم حرف بزنند که ما مایل هستیم از دولت و کارشان دفاع کنند و ما مایل هستیم که بیان نمایند دلایل این وضعیت موجود را ،منتها همه اش حاشیه سازی می کنند و فرار به جلو می کنند و یا به قول امروزی ها توپ را به میدان دیگران می اندازند.

یقه تان در دست ماست

این نماینده دور هشتم مجلس درادامه اظهارکرد: اما ما از این ها زرنگتریم و از آنها می خواهیم و بدانند که گریبان و یقه شان در دست ما و در دست این مردم است و رای مردم این منطقه را در دور قبل گرفته اید و بیان کرده اید ۹۸درصد؟!که حرف عجیبی است اما دریغ از یک اقدام منحصر به فرد و بیاد ماندنی!!! پس جواب این سوالات را بدهید؟.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:چرا فرار می کنید و چرا هر روزی یک برنامه ای درست می کنید،من افتخارم این است که بین حوزه باوی و بویراحمد ارتباط عاطفی برقرار کرده ام و این دیواری که از قدیم در دوران خوانین و رجال سیاسی آن زمان بین این منطقه بلند ساخته بودند، بنده از پی آنها را فرو ریختم و به جای آن یک ارتباط عاطفی عمیق بین مردم ایجاد کردم.

تبعیض و بی عدالتی

وی افزود:مردم بویراحمد ،حوزه خیرآباد و نیز کل بویراحمد گرمسیر،نیاز به احترام و محبت دارند درحالی که برخی عزیزان مشکلاتی را بیان فرمودند و این مشکلات حقیقتا دال برنیاز نیست و دال براین است که بیان کنند ما از تبعیض و بی عدالتی نگرانیم و اگر قرار است سفره ای گسترده شود و اطعامی داده شود پس نباید کسانی تماشاگر باشند و عده ای اینقدر شکمهایشان پر شود که از گلویشان سرازیر شود.

حسینی پور تصریح کرد:حرف مردم بویراحمد گرمسیر هم همین است، ما می خواهیم وضع این مردم ، ملت و این مملکت و این توده مردم و این پابرهنگان که بار انقلاب،جنگ و مبارزات مختلف بر دوششان بوده و هست؛ بگوییم،در بزنگاه ها و در گردنه های مخوف اگر می شد از آن بند ها استفاده می کردند که خوش گذران ها ،پولداران ،رانت خواران و ویژه خواران می ماندند و یا فرار را برقرار ترجیح می دادند و اما چه کسانی پای ارزش ها و آرمان ها می مانند؟.

پیوند عاطفی

این نماینده دور هشتم مجلس درادامه اظهارکرد: من افتخار می کنم که این پیوند عاطفی را بین حوزه بویراحمد گرمسیر و باشت باوی برقرار کرده ام ،شناختم کم نبود اما در بحث انتخابات که وارد شدیم صداقت و شایستگی و صداقت و اصالت این مردم واقعا چنان بربنده مشهود شد که تا عمر دارم در ذهن و روحم حکاکی شده است.

منطقه ممنوعه

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:البته آن میان دوره ای این منطقه برای بنده منطقه ممنوعه بود و خیلی سخت بود عبور کنم و در دشت مور هم نتوانستم ورود کنم ،البته وقتی صندوق های رای آمدند مشاهده کردم که ۲۷رای دارم در حالی که آنجا هم نرفته بودم و در آن منطقه ممنوعه بعد ها که راه باز شد مردم صادقانه ،خالصانه و بدون خواسته هر وقت می آمدم با احترام برخورد می کردند و احساس یک ارتباط عمیق عاطفی بین مردم و بنده وجود دارد.

وی افزود:در دروان چهار ساله مجلس هم هر وقت خدمت این مردم می رسیدم هیچگونه توقعی هم نداشتند،من هیچپگاه براین مردم منت نگذاشتم و هر اقدامی که شد هم وظیفه بود و آن عزیزانی که از این منطقه مسئولیت ها را پذیرفتند بخشی از بار را بر روی دوش ما برداشتند و این مردم اگر یک گام به سمتشان که برداری ده گام جلو می آیند.

بدقولی بامردم

حسینی پور تصریح کرد:این همان اصالت و بزرگ منشی مردم این منطقه را نشان می دهد و باید پرسید که چرا با مردم این منطقه بدقولی می کنید،چرا فقط نیاز دارید آنها را مخاطب قرار می دهید و سراغی ازشان می گیرید که ما اینطور نبوده و نیستیم و به شما مردم منطقه علاقه مندیم.

مردم در باتلاق تان غرقند

این نماینده دور هشتم مجلس درادامه اظهارکرد:ما تیم هایی به یاری عزیزان تشکیل داده ایم که اجرای طرح هایشان در این دو شهرستان وجود دارد و طرح های هم آماده خواهند شد که قابل اجرا باشند،برخی فرموده اند که بهره عنا را باتلاق رقبا خواهند کرد که باید گفت برای این ملت شما باتلاق درست کرده اید و این مردم هشت سال در باتلاق شما ها قرار داریم.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:کاندیدای رقیب شما یک نفر از این جماعت است که تا گلو در باتلاق شما و دولت بی تدبیرتان غرقتند و ما آمده ایم تا ملت را از این باتلاق ها نجات بدهیم که شما عاملشان هستید و چرا فرار رو به جلو می کنید؟!!.

تحلیل های نقطه زن

وی افزود:تنها غمت این است که رقیبتان را شکست بدهید و دوباره به آن کرسی برگردید که به جان خودم این کار شدنی نیست،عرض کردم بنده جامعه شناس و تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی هستم و در برخی انتخابات تحلیلم مثل این موشک های دوربرد سپاه پاسداران که به برد ۳هزار کیلومتر دارد و نقطه زن است، هستم و در تحلیل هایم کمتر دچار اشتباه شده ام.

حسینی پور تصریح کرد:بنده تحلیلم واقعه بینانه تر است و خودتان را خسته نکنید و این جماعت که جمع شده اند بنده را مجلس می فرستند و مشکلات هم ان شالله حل خواهد شد.

تاوان بزرگ راه پیچاب

این نماینده دور هشتم مجلس درادامه اظهارکرد:فرمودند که پیرمردی در پیچاب گفته است خدا را شکر که آقای نماینده راه درست کرده که سایر کاندیداها بیایند و ما را ببینند؛اگر نمیدانی بدان که این راهی که به سمت پیچاب رفته است در زمان بنده کارهای سختش و مهمش انجام شده بود و قبل از آن سادات ما برای آن راه تاوان دادند و ۶۰نفر آنها کشته شدند و ۳۷نفر هم مجروح شدند.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بنده با ماشین شاسی بلند به پیچاب نرفتم،و ۶ ناخنم والله در مسافرت از باشت و پیچاب کنده شد و برای تفریح که نرفته بودم و رفتم برای بازدیدی از مدارس آن منطقه محروم و تقویت معلمین و دانش آموزان که بتوانیم خدمت ناچیزی به آنها داشته باشیم.

حمل تیرآهن روی شانه

وی افزود:خیلی ها می دانند که تیرآهن از میان تنگان روی شانه به پیچاب بردن کار آسانی نیست و برای خدمت به آن مردم که دانش آموزان سرپناه داشته باشند این اقدامات انجام شده است و حالا بیان می کنید که جاده برده اید؟! و اگر شناخت و اطلاعاتی ندارید پس بپرسید!!.یادت رفته آن خانم کمیته امدادی یکسال قبل چگونه آن مقاله را برایتان نوشت و جوابی هم نداشتین؟،پس بیاد بیاورید.

حسینی پور تصریح کرد:مردم در سطح مملکت ما دچار بحران اقتصادی هستند و مشکلات فرهنگی به جای خودش و در تهران و محلات اطراف و مرکز شهر مردم نیز فقر را به عینه می بینند و همه چیز مشهود است و بیان می کنند،بنده نمی خواهم از احمدی نژاد دفاع کنم اما در دوره وی ایران یک کارگاه بود و همه مشغول بودند و کسی هم کارت یارانه اش را به نانوایی ها نمی داد .

بس است دیگر

این نماینده دور هشتم مجلس درادامه اظهارکرد: دروغ ها که الا ماشاءالله است و از بس دولت مورد حمایت شما دروغ گفته است ما عرق شرم می ریزیم و ما خجالت می کشیم ،بس است دیگر و تا کی؟مردم در این اجتماعات پرشور و باشکوه بیان می کنند که تصمیم گرفته ایم که شما “سید قدرت الله حسینی” را به مجلس بفرستیم.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:ما در آینده همکاری و خدمات عزیزان را فراموش نخواهیم کرد،به فضل پرودگار در این انتخابات پیروز خواهید شد و مجلس انقلابی و دلسوز مردم برای خدمت تشکیل خواهد شد و مشکلاتی در این دولت داریم ،اما هل می دهیم ، نیش می زنیم و فشار می آوردیم که از این پرخوابی بیرون بیایند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president