آوای جنوب

پاسخ تاجگردون به فولادی وندا : بله من شمشه و متر می گیرم چراکه به گوشه گوشه زندگی مردم شهرم حساس هستم

گُم کردن هدف به معنی راه رفتن در تاریکی به سوی نور است پس باید مراقب باشیم تا هدف را گم نکنیم

تاجگردونبه گزارش آوای جنوب روز گذشته غلامرضا تاج گردون در جمع طائفه نارگ موسی گفت: مردم سالاری دینی ویژگی بارز نظام جمهوری اسلامی است.

آوای جنوب؛

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی آن چیزی که بیشتر از همه نقش خودرا ایفا کرد نقش مردم در حکومت بود.
وی با بیان اینکه نظامی که در آن هر سال یک انتخاب برگزار می شود نشان از تصمیم گیری در حکومت است اظهار داشت: امروز مردم سالاری دینی ویژگی بارز نظام جمهوری اسلامی در دنیا است .
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود : دنیا امروز کشور ما را به عنوان حکومتی دموکراسی که مردم در آن نقش اصلی را دارند می شناسد.
وی به ویژگی بارز نظام اسلامی اشاره داشت و گفت : رعایت اخلاق و رعایت دین و مواضع شرع اسلام از ویژگی های جمهوری اسلامی ایران است که در سایر کشورها وجود ندارد و امروز در طول سالها نظام جمهوری اسلامی نقش و تاثرگذاری مردم در کشور نسبت به سایر کشورهای دنیا پر رنگ تر است .

تاجگردون با بیان اینکه امروز باید مراقب باشیم تا هدفمان را گُم نکنیم تاکید کرد : گُم کردن هدف به معنی راه رفتن در تاریکی به سوی نور است پس باید مراقب باشیم تا هدف را گم نکنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه صحبت هایش گفت : امروز در جمعی از طایفه نارگ موسی دعوت شده ام با یک ویژگی بنام قوم.

ایشان ادامه داد : امروز اگر قوم بر رفتار و عقل ما بر رفتار و انسانیت ما حاکم شود مذموم است ولی اگر قوم و طایفه باعث شود که به هدف بهتری برسیم این می شود نقطه قوت قوم است .

تاجگردون تصریح کرد : امروز مهمترین نکته این است که ما چگونه از طایفه و قوم استفاده کنیم و من نیز به واسطه اینکه شما دارای یک تفکر و اندیشه هستید که چگونه می توان یک مملکت آباد داشته باشیم دور هم جمع شده ایم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گچساران و باشت جزیی از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و زاگرس است اظهار داشت : کار کردن در فضایی که بتوان زاگرس را آباد کرد کار ساده ای نیست .

وی به سلایق مختلف در انتخاب اشاره کرد و گفت : هر کس به نوع سلیقه خودش انتخاب می کند اما مهم این است که چگونه و برای چه هدفی انتخاب می کند و مهمتر از آن این است آن کسی که انتخاب می شود بداند این مردم با تمام سلایق خاص یک هدف مشترک دارند و آن زندگی بهتر ذر ایران و شهرشان است.

تاجگردون تصریح کرد: اگر کسی که انتخاب می شودفراموش کند که برای چه چیزی انتخاب شده است شک نکنید شکست خواهد خورد.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه اگر تاجگردون بخواهد در جهت امیال خودش از طایفه ای سوء استفاده کند اولین کسی که ضربه خواهد خورد خود آن طایفه است افزود : وحدت درونی فکری این نیست که باید صددرصد به تاجگردون رای دهیم بلکه باید برای برطرف کردن مشکلاتمان یک وحدت فکری از هر نوع سلیقه سیاسی داشته باشیم تا بتوانیم شهر و دیارمان را آباد کنیم.

تاجگردون به حضور و وحدت نمایندگان و افراد تاثیر گذار اصفهانی یا کرمانی ها از هر نوع سلیقه سیاسی برای خدمت به دیارشان در پایتخت اشاره کرد و گفت : ولی بر عکس آنها ما در زاگرس تضاد عمل داریم و باید بدانیم اینجا دیگر بازی سیاسی و نگاه سیاسی نیست بلکه باید بدانیم آبادانی شهر و استان و زاگرس باشد.

من به عنوان نماینده شما از روز اول قسم خوردم با این ویژگی کار کنم که وظیفه ای که مردم بر دوش من گذاشته اند به سر منزل مقصود برسانم و امروز هم می گویم من به مردم شهرم و استانم متعهد هستم و لحظه لحظه زندگی ام را برای وقف خدمت به آنها می گذارم.

تاجگردون با انتقاد از اظهارات فولادی وندا در دیل نیز گفت : آن عزیزی که می گوید تاجگردون شمشه و متر در دست بگیر باید بداند شمشه و متر با هم فرق دارند و با شمشه متر نمی کنند .

وی خطاب به رقیب انتخاباتی اش اظهار داشت : بله من شمشه در دست می گیرم ؛ متر می گیریم ؛ پول می گیریم ؛ توافق نامه می گیریم ؛ قلم می گیریم و در مجموع هر چیزی که موجبات عزت مندی مردم شهرم شود را دست می گیرم چراکه من به گوشه گوشه زندگی مردم شهر و دیارم حساس هستم و در آخر هم امیدوارم مردم به گونه ای تصمیم بگیرند که از پیشرفت در حال حضر فاصله نگیریم و کاری نکنیم که چهارسال به عقب بیافتیم .DSC_8878 DSC_8868 DSC_8885 DSC_8884 DSC_8883 DSC_8881 DSC_8863 DSC_8857 DSC_8903 DSC_8906 DSC_8898 DSC_8897DSC_8906 ع/ ک

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سهراب تقی پور گفت:

    درود بر دوست و همکلاسی عزیزم جناب آقای دکترتاجگردون
    دکترجان شک نکن که امسال هم در هفتم اسفندماه مردم فهیم شهرمان یک بار دیگر با انتخاب مجددشماپاسخ دندان شکنی به یاوه گویی افرادی چون فولادی خواهندداد

  2. دیل گفت:

    درود بر دکتر تاجگردون.هفت اسفند پای صندوقهای رای.فقط تاجگردون

  3. افق گفت:

    یاعلی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president