آوای جنوب

وضعیت نامناسب اماکن دولتی کهگیلویه و بویراحمد برای تردد جانبازان

جانبازمسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید معابر شهری برای تردد جانبازان و معلولان مناسب باشد از وضعیت نامناسب معابر شهری و اماکن دولتی برای تردد ۲۸۶ جانباز بالای ۵۰ درصد این استان خبر داد.

آوای جنوب؛

سید محمود داربام ظهر امروز و پس از نشست ساماندهی و مناسب‌سازی معابر برای معلولان و جانبازان در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی که صحبت از ساماندهی و مناسب‌سازی معابر و مکان‌های عمومی می‌شود تنها جانبازان مد نظر ما نیستند بلکه همه جامعه معلولان را در نظر می‌گیریم.

وی گفت: به غیر از جامعه جانبازان که از خانواده ایثارگران به شما می‌روند و همچنین معلولان، باید به فکر سایر اقشار جامعه که نیازمند مناسب‌سازی معابر و اماکن هستند، باشیم.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حتی در جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگارانی داریم که از معلولیت رنج می‌برند، اظهار کرد: به همین دلیل وظیفه خبرنگاران اطلاع‌رسانی و کمک به امر ساماندهی معابر و اماکن عمومی است.

داربام در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در شهر یاسوج خوشبختانه از سوی شهرداری این شهر کارها و اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: اما در بسیاری از فضاهای اداری هنوز کار آن‌چنانی در راستای مناسب‌سازی اماکن صورت نگرفته است.

وی گفت: در بیشتر شهرهای استان نیز اقدام آن‌چنانی در این زمینه صورت نگرفته است که امیدواریم شهرداران و همچنین مسئولان دستگاه‌ها نسبت به مناسب‌سازی معابر اقدام کنند.

این مسئول مرتبط با حوزه خدمت به جانبازان در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان تعداد ۲۸۶ جانباز بالای ۵۰ درصد داریم که بسیاری از آن‌ها در سنین بالا قرار دارند و برای تردد نیازمند به ساماندهی معابر هستند از دستگاه‌های مختلف درخواست کرد تا نسبت به ساماندهی اماکن و فضاهای خود برای تسهیل در رفت و آمد این جانبازان اقدام کنند.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای مثال در شهر یاسوج نیز تعداد ۱۱ جانباز ویلچری داریم که آن‌ها بیش از همه نیازمند توجه مسئولان به ساماندهی معابر و اماکن هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president