آوای جنوب

وضعیت فعالیت ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

آوای جنوب 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت فعالیت ورزشی در استان را با توجه به شیوع کرونا اعلام کرد.

وضعیت فعالیت ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

به گزارش آوای جنوب از یاسوج مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت رشته‌های ورزشی در شهرهای وضعیت سفید در بیماری کرونا خبر و بیان داشت: باز گشایی اماکن ورزشی در شهرستانهای که طبق اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارند با هماهنگی فرمانداری‌ها و ستاد‌های مبارزه با بیماری کرونا خواهد بود.

سید محمد تقی علوی ادامه داد: حسب گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید است و بر این اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز با هماهنگی و دستور فرمانداری‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص رشته هایی که می توانند با رعایت دستورالمعل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و فرمانداری فعالیت کنند تصریح کرد: رشته های بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری ، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی رشته های ورزشی هستند که فعالیت آنها در شهرهای سفید مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: غیر از شهرستانها و رشته های ورزشی اعلامی توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا ، کلیه مسابقات و تمرینات همچنان در شهرهای بویراحمد ،گچساران و کهگیلویه تا پایان اردیبهشت تعطیل می باشد.

علوی از رصد و بازرسی اماکن ورزشی توسط گروه های بازرسی اداره کل و شهرستانها خبر و ضمن تقدیر و تشکر از روساء هیات های استانی و شهرستانی و باشگاههای ورزشی در رعایت نکات بهداشتی و تعطیل نگه داشتن مکانهای ورزشی تصریح کرد: بازگشایی و تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه ها فقط از طریق ستاد مبارزه با بیماری کرونا وزارت ورزش و جوانان امکان پذیر است.

وی گفت: ادارات کل ورزش و جوانان استان و شهرستانها هیچ گونه نقشی در بازگشایی نداشته و ندارند و امیدوارم با رعایت نکات و پروتکل ها بهداشتی شاهد ریشه کنی این بیماری و بازگشایی مکان های ورزشی در بقیه شهرستانها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها خواست در خصوص بازگشایی یا ادامه تعطیلی مکانهای ورزشی فقط ازطریق فرمانداریها و ستادهای مبارزه با بیماری کرونا در شهرستانها اقدام کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president