آوای جنوب

روشنفکر: هر جا نیاز باشد مجمع نمایندگان آماده همکاری هستند/نماینده گچساران و باشت: استاندار دیشموک، زیلایی و بهره عنا را با یک چشم نگاه کند/ موحد: احمدزاده با محرومیت و محدودیت های استان مبارزه کند + تصاویر

آوای جنوب

مراسم تکریم و معارفه استاندارکهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری در یاسوج آغاز شد.

به گزارش آوای جنوب مراسم تکریم و معارفه استاندارکهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور دقایقی پیش آغاز شد.

در این آئین، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه استان، مدیران شورای اداری، شورای تأمین و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی استان حضور داشتند.

 

جمالی: کار با آیت الله رئیسی حلاوت دارد

معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه دفاع مقدس سبب تحکیم و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، گفت: کار با آیت الله رئیسی حلاوت دارد زیرا ایشان فردی متعهد و دین دار است.

احد جمالی به برگزاری انتخابات و امکان ایجاد حاشیه برای تعدادی از شهرستان های استان اشاره داشت و افزود: وفاق و همدلی خداگونه در بین نیروهای حاکمیتی استان و نماینده ولی فقیه در استان سبب کمترین حاشیه و مشکل شد به گونه ای که بهترین انتخابات را این انتخابات اعلام کردند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، در استان اشاره کرد و گفت: با مدیریت صحیح و اصولی انتخابات در سراسر استان با نظم و انضباط برگزار شد.

 

جمالی به مسئله کرونا، زلزله سی سخت و اینکه یک مورد سرقت رخ نداده است اشاره کرد و گفت: آتش سوزی های گسترده در سطح استان با مدیریت ارشد استان به گونه ای مناسب شکل گرفت .

جمالی به وضعیت عشیره ای، قبیله ای در استان اشاره داشت و گفت: در استان آسیب های اجتماعی خاص متناسب با بافت آن وجود دارد.

 

وی در پایان گفت: از همه حلالیت می‌طلبم. اگر کمی و کاستی بوده، تقصیر از ما بوده اما مشکل ما نبود. هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست.

 

نماینده رهبر در استان: خدمات نظام در کهگیلویه و بویراحمد اعجاب انگیز است

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه کلانتری انسان دیندار و پرتلاشی بود که خدمات مهمی ارائه کرد، گفت: احمدزاده  نسبت به استان شناخت دارد و از همه گروه ها تقاضا دارم از وی حمایت کنند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه استان دارای ظرفیت های مختلف رشد است، گفت: استان در دوران طاغوت دچار محرومیت و عقب  ماندگی بود و انقلاب اسلامی سبب تحول و رشد اعجاب انگیز و عبور از محرومیت کشور شد.

 

وی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی  دارای عزمت و هیبت است، گفت: نشانه های عزمت ایران ایستادگی در هشت سال جنگ در برابر تمام دنیا به سردمداری صدام و آمریکا بود.

آیت الله حسینی  با بیان اینکه موشک های ایران در پایگاه آمریکایی، سرنگونی پهباد آمریکایی، اعزام محموله های نفتی در ونزوئلا، به معنای پایان ابرقدرتی آمریکا است، گفت : ملت ایران قبل از انقلاب زیر پای استعمار لگد مال شد و چندین هزار مستشار آمریکایی در این کشور حق توحش می گرفتند و این موضوع ذلت و خواری برای ملت ایران بود اما انقلاب اسلامی سبب عزت و اقتدار ملت ایران شد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه  دولت منتخب باید در جهت خدمت به انقلاب و حل مشکلات مردم گام بردارد، گفت: زیرساخت های خوبی برای رشد استان وجود دارد و پیشرفت های حاصل شده است اما تا نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

 

روشنفکر: هر جا نیاز باشد مجمع نمایندگان آماده همکاری هستند

نماینده بویراحمد دنا و مارگون در این مراسم با تشکر از آیت الله رئیسی برای توجه به توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب استاندار بومی گفت: کلانتری در دو سال گذشته شبانه روز پای کار بودند و مدیریتی انسانی و اخلاقی در اذهان مردم به یادگار گذاشت.

روشنفکر با اشاره به اینکه احمدزاده فرزند استان است، گفت: آقای احمد زاده در دوران مختلف مسئولیت های مختلفی داشتند اما خدمت به مردم را بر همه مسئولیت ها ترجیح دادند بنابراین سوابق مدیریتی وی نشان از بدون حاشیه بودن وی و کارنامه ای درخشان است.

وی به همکاری نزدیک احمدزاده با آیت الله رئیسی و اینکه می تواند سبب حل مشکلات شود، گفت: استان دارای مواهب الهی و طبیعت بکر است، از طرفی  آب ، داروهای گیاهی، جنگل های فراوانی این استان حرف برای گفتن دارد اما در محرمیت رتبه سوم کشور هستیم.

وی با بابیان اینکه تعامل خوبی بین نمایندگان برقرار است و باید در مدیریت استان در کنار استاندار خواهیم بود، گفت: برای تغییر وضعیت اسف باری که از قبل از انقلاب به استان رسیده است باید حرکت کرد.

مبارزه با فساد، شایسته سالاری، توجه به ظرفیت جوانان و‌بانوان، رفع بیکاری، پیگری پروژه های کلان در حوزه های مختلف، کاهش مشکلات اجتماعی و حل مشکلات حاشیه نشینی از مهمترین موضوعاتی است که نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به رفع آن اشاره کرد.

روشنفکر  خطاب به وزیر کشور گفت: استان در دامنه زاگرس با جنگل‌های انبوه است اما در سالیان گذشته چندین هکتار از آنها در آتش سوخت بنابراین به چندین فروند بالگرد نیاز داریم، در سال گذشته زلزله ای در شهرستان دنا رخ داد و شرایط به سمت فصل سرد سال پیش می رود بنابراین تقاضا افزایش تسهیلات را داریم.

 

نماینده گچساران و باشت: استاندار دیشموک، زیلایی و بهره عنا را با یک چشم نگاه کند

 

نماینده گچساران و باشت در این جلسه با تذکر به وزیر کشور گفت: آقای وزیر کشور و آقای استاندار هیچ بهانه برای مجلس انقلابی و قوه قضایی برای کار نکردن وجود ندارد، ما کسانی بودیم که معتقد بودیم مجلس قبل، ظرف ۲۰ دقیقه  برجام را تصویب کرد اما مجلس فعلی یک دست انقلابی است بنابراین مردم رصد می کنند که این سه قوه چه اقدامی برای مردم انجام خواهند داد.

حسینی با بیان اینکه  با دوستانی که از تفکر و دایره انقلاب خارج شوند، تعارف نداریم، گفت: وکیل دوله از جنس انقلاب نباشیم و اگر دوستان انقلابی به خوبی با مردم عمل‌نکردند با آنها تعارف نخواهیم داشت.

وی افزود: استان دارای ظرفیت های فراوان است اما نبود مدیریت عالمانه سبب هدر رفت منابع شده است، گفت: جنگل های مختلفی به عنوان ظرفیت وجود دارد اما دچار آتش می شود ، ظرفیت های فراوان نیروی انسانی داریم اما به علت اینکه در حاکمیت دیده نمی شوند از آنها استفاده نمی شود، سهم بالای بیکاری وجود دارد و در شهرستان گچساران بیش از ۸۰ درصد نیروی غیر بومی وجود دارد هر چند غریبه کش نیستیم و حداقل ۱۰ الی ۲۰ درصد نیروی غیر بومی جذب شود.

حسینی با بیان اینکه استاندار استان مستقل است و حرف ها را می شوند و اما آنگونه که تشخیص دهد عمل‌ می کند، گفت: نمانیدگان کار قانون گذاری دارند و مسایل به ما منعکس می شود ما وظیفه قانون گذاری داریم اما مسئول رسیدیگی به آب و نان مردم را در تمام ادارات را داریم و استاندار را کمک خواهیم کرد و به دنبال سهم خواهی نیستیم.

وی افزود: برای آقای استاندار منطقه دیشموک، زیلایی و بهره عنا را با یک چشم نگاه می کند گفت: آقای وزیر کشور، کلانتری فردی با تقوا هستند ثابت کنید کسانی که متعهد و متعبد هستند جایگاه دارند و نمایندگان درخواست دارند از وی حمایت کنید.

 

موحد: احمدزاده با محرومیت و محدودیت های استان مبارزه کند

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این نشست گفت: امروز اگر شاهد عزت دنیا اسلام هستیم به دلیل هفته دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی است.

محمد موحد گفت: نمایندگان تلاش ، خداترسی ، معیار و میزان و ارادت کلانتری  به رهبر انقلاب را مشاهده کردند و با تمام توان برای استان تلاش و کوتاهی نکردند.

وی خطاب به استاندار  احمدزاده گفت: از خداوند برای یاری تو مدد می جویم و با توجه به روحیه و صفای باطن آقای احمدزاده در میدان جهاد و مبارزه با محرومیت و محدودیت استان طبق خواست مردم و رهبر انقلاب درخشش داشته باشید در این میدان کار سختی خواهی داشت.

موحد خطاب به وزیر کشور گفت: کهگیلویه و بویراحمد دومین استان به دلیل حضور رزمندگان در جبهه های جنگ است و مردم استان در عملیات پد خندق خون ریخته و عزت آفریدند و‌سبب ذلت دشمن شدند و این افتخار برای مردم استان به یادگار ماند.

وی با بیان اینکه استاندار احمدزاده بین  مردم رزمنده پرور استان حاضر شده است، گفت: آقای وزیر کشور، سرباز شما یعنی استاندار نیاز به همکاری و همراهی دارد، در این راستا مردم  شهرستان بهمئی با دمای ۵۰ درجه سانتی گراد با مشکل کم آبی مواجه است ،دختران دیشموک به سمتی می‌روند که خواسته آنها نیست بنابراین ابعاد محرومیت و مظلومیت در این استان دیده می شود اما  این موضوعات با تدبیر قابل حل است.

موحد با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای استان سبب عبور از محرومیت می شود، گفت: نیروهای از استان  روزی سرنوشت جنگ را رقم زدند و  امروز می توانند در عرصه خدمت و دولت انقلابی برای اجرای عدالت از آنها  استفاده کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: همه ما آماده خدمت به دولت فعلی هستیم و سه قوه دست به دست هم داده اند و به مردم نوید می دهند که مشکلات حل خواهد شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president