آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

مدیران عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر این آمادگی را داشته باشند تا در جلسه ماه آینده با حضور وزیر مشکلات خود را بیان کنند تا بتوانیم منابع مالی خوبی در بحث مبارزه با مواد مخدر

vazirkeshvarاستاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر کشور به این استان در اوایل آذر ماه سال جاری خبر داد.

آوای جنوب؛

سیدموسی خادمی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استعمال مواد مخدر یک آسیب جدی اجتماعی است که برخورد با این پدیده شوم مبارزه پیچیده، چند وجهی و چند بعدی را می‌طلبد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخورد با مواد مخدر را حساس دانست و بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر از برخورد سخت لب مرز شروع می‌شود و تا فعالیت فرهنگی خانواده‌ها ادامه دارد که انتظار نداریم با برگزاری یک جلسه، مبارزه با مواد مخدر انجام شود.

وی با بیان اینکه مواد مخدر یک پروسه همیشگی است که باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌ مناسبی برای پیشگیری و برخورد با این پدیده شوم انجام شود، عنوان کرد: در سال‌های اخیر آمار مصرف مواد مخدر در کشور نگران‌کننده‌ است که علاوه بر تهدید یک تهدید عامدانه است و عده‌ای به عمد در تلاش هستند کشور را وارد این معضل و آسیب جدی کنند.

این مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برخورد نیروی انتظامی، حکم خوب دادگستری، فرهنگ‌سازی مناسب و تبلیغ و اطلاع‌رسانی مناسب را از مهمترین راه‌ها برای مقابله با مواد مخدر در استان برشمرد و گفت: کمیته‌های زیر مجموعه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد فعال‌تر شوند و در جلسات آینده این ستاد برنامه‌ها، راهبردها و پروژه‌هایی مشخص کنند و خروجی این برنامه‌ها را در جلسات ارائه دهند تا تلاش شود که دامنه مواد مخدر در استان کاهش پیدا کند.

خادمی تصریح کرد: گرایش به مواد مخدر به دلیل فقر و بیکاری توجیه‌ خوبی نیست و راه‌حل بیکاری و فقر معتاد شدن نیست پس باید دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص جدی وارد کار شوند و اقدامات مناسب را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر کشور در اوایل آذر ماه سال جاری به این استان خبر داد و افزود: ماه آینده جلسه مبازره با مواد مخدر این استان با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد که مشکلات ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص منابع مالی، مشکلات نیروی انتظامی در بحث خودرو برای کشفیات مواد مخدر، زمین برای پارکینگ خودورهای توقیفی نیروی انتظامی و دیگر موانع بحث خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیران عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر این آمادگی را داشته باشند تا در جلسه ماه آینده با حضور وزیر مشکلات خود را بیان کنند تا بتوانیم منابع مالی خوبی در بحث مبارزه با مواد مخدر بگیریم.

این مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فعالیت ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در فضای مجازی بیشتر شود و از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و اخبار خوبی در صفحات اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر قرار داده شود.

خادمی با بیان اینکه تشکل‌ها و سمن‌های مبارزه با مواد مخدر مشخص شود، گفت: این تشکل‌ها و سمن‌ها در جلسات مبارزه با مواد مخدر استان شرکت کنند و در خصوص اقدامات خود گزارش دهند، ضمن اینکه در کنار روش‌های سخت مبارزه با مواد مخدر باید مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی شود و این تشکل‌ها و ثمن‌ها خود متولی این مبارزه اجتماعی در استان شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از برگزاری همایش نقش مشارکت اجتماعی در مبارزه و کاهش مصرف مواد مخدر در اوایل آذر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که این همایش به بهترین شکل در این استان برگزار شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president