آوای جنوب

وزیر ارتباطات : با دعوت تاجگردون به گچساران آمدم / تاجگردون نماینده ای تاثیرگذار در مجلس و دولت است

مردم در انتخابات اسفند ماه به کسانی رای دهند که دلسوز و عاقل باشند چرا که مردم دیگر از افراطی گری های تندرو اصلاح طلب و اصولگرا خسته شده اند

واعظیآوای جنوب / سمیرا نصاری

محمود واعظی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور معاونان وی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: با در خواست دکتر تاجگردون به این شهرستان سفر کردم و از طرف شخص رئیس جمهور ماموریت دارم تا سلام ایشان را خدمت مردم این استان به ویژه مردم گچساران و باشت برسانم.

واعظی
وزیر ارتباطات با بیان اینکه این دولت متعلق به مردم است گفت : دولت تدبیر و امید هیچ هدفی جز خدمت به مردم ندارند و اعضای کابینه افتخارشان این است که خدمتگذار مردم باشند.
وی ادامه داد : ما کشوری هستیم با مکتب شیعه که در زیر سایه رهبری با یک انسجام داخلی که با راهنمایی های ایشان تلاشمان بر این است تا مشکلاتی که از گذشته به جا مانده است را برطرف نماییم.
وزیر دولت تدبیر بابیان اینکه تمام تلاش دولت تدبیر و امید بر این است تا وارد حاشیه ها نشود اظهار داشت: مردم از این جریانات و حاشیه سازی ها خسته شده اند و تمام پیام این دولت این است که برای برطرف کردن مشکلات مردم فقط به کار کردن فکر کند.
واعظی گفت : امروز کشور ما به لحاظ معیشت و بیکاری جوانان مشکلاتی دارد و این دولت با رهنمودهای رهبری و تلاش فرزندان شما به دنبال خدمت به مردم است.
وزیر ارتباطات همچنین در بخش دیگر سخنان خود، حیات دولت را منوط به حمایت مردم برشمرد و گفت: دولت متعلق به مردم است و تلاش خود را جهت خدمتگزاری و رفع مشکلات داخلی و خارجی به کار می بندد.
وی در ادامه با تقدیر از راهنمایی های مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای ادامه داد: دولت توانست با هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش فرزندان خود در تیم مذاکره کننده هسته ای و حمایت ملت، آنچه حقوق ملت در زمینه فناوری هسته ای بود را حفظ کند.

وزیر ارتباطات با ابراز امیدواری نسبت به رفع تمامی تحریم های مالی ، بانکی و نفتی تا دو ماه آینده گفت: انشاالله سال آینده شاهد رفع مشکلات و رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی ایران را بازیگر موثری در سطح منطقه و جهان برشمرد و گفت: امروزه ایران به عنوان بخشی از راه حل مشکلات منطقه در مسایل بین المللی نقش آفرینی می کند و امیدواریم بتواند به ایجاد همبستگی بیشتر در بین کشورهای اسلامی دست یابد.
دکتر محمود واعظی در ادامه به پیش رو بودن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدوارم مجلسی داشته باشیم که عاری تندروی چپ و راست باشد .
واعظی با بیان اینکه تجربه ایران و سایر کشورها نشان داده است که اعتدال می تواند موفق باشد گفت : امیدواریم مجلس آینده مجلسی معتدل و به فکر توسعه ی کشور و فارغ از دعواهای مصنوعی بی فایده باشد.
ایشان ابراز امیدواری کردند مردم در انتخابات اسفند ماه به کسانی رای دهند که دلسوز و عاقل باشند چرا که مردم دیگر از افراطی گری های تندرو اصلاح طلب و اصولگرا خسته شده اند.
این مقام عالی دولت با اشاره به نقش تاثیر گذار و خوب تاجگردون در کمیسیون برجام از قدرت نفوذ وی در کمیسیون های بودجه و تلفیق از وی به عنوان یک چهره ملی تاثیر گذار در مجلس و دولت نام برده  ادامه داد : نماینده امروز باید صاحب نفوذ باشد تا بتواند برای شهرستان و مردمش کار کند و ایشان در این مدت تلاش های بسیاری برای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های گچساران و باشت در مرکز داشته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیگیری و برطرف شدن مشکلات ارتباطی در زمینه اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای گچساران و باشت در دستور کار قرار گرفته است.

واعظی خاطرنشان کرد: ۱۸ روستا در گچساران و باشت به اینترنت متصل شده و تلاش می‌کنیم تا ۸ ماه آینده ۷۸ روستای دیگر را به اینترنت متصل کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های ارتباطی در گچساران و باشت اختصاص یافته و قرار است ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر اختصاص یابد، افزود: ۱۱۱ کیلومتر فیبر نوری در مسیر گچساران تا نورآباد قرار است راه‌اندازی شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دکتر گفت:

    هفت اسفند مساوی با پیروزی مقتدرانه دکتر غلامرضا تاجگردون
    هشت اسفند جشن وشادی مردم شهرم گچساران

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president