آوای جنوب

وزیر‌کشور:‌ استانداران ،فرمانداران و شهرداری‌ها‌ به‌ جبهه‌بندی‌های‌ سیاسی‌ وارد‌ نشوند

وزیر کشور گفت : شهرداری ها به هیچ وجه نباید در انتخابات جانبدارانه و مدافعانه وارد شوند و باید خود را از جبهه بندی های سیاسی دور نگه دارند.

فضلی وزیرکشوروزیر کشور گفت : شهرداری ها به هیچ وجه نباید در انتخابات جانبدارانه و مدافعانه وارد شوند و باید خود را از جبهه بندی های سیاسی دور نگه دارند.

آوای جنوب؛

عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه سه شنبه در نشست مشترک شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرها و مراکز استانها با بیان اینکه انتخابات مساله مهمی است که باید همه در آن حاضر شویم، تاکید کرد: من به عنوان وزیر کشور ، همچنین فرمانداران و استانداران هیچ کدام حق نداریم که از موضع وزارت کشور و حتی از عنوان آن برای یک گروه سیاسی یا شخص سیاسی استفاده کنیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: یکی از آفت هایی که اعتماد مردم را نسبت به دستگاه های اجرایی از بین می برد ورود به مسائلی است که وظیفه ما نیست.

وزیر کشور گفت: وارد نشدن جانبدارانه شهرداری ها در انتخابات بر اساس اصول اعلام شده سیاست های انتخاباتی در مورد شهرداری ها خواهد بود و در این خصوص نظارت می شود و اگر ضرورت یابد، بازرسی کل کشور و قوه قضاییه را به پای این مساله می آوریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    آقای کاظمپور این نظر آقای وزیر محترم باید برای تنظیم خبر شما رسانه ها باشد .یا واقعا بی اطلاع از عملکرد فرمانداران و بخشدارانش میباشد .چون در استان متا و بخصوص گچساران اینها خود را فرماندار و بخشدار دفاتر نماینده میدانند و میبینید که اشکار و علنی فقط برای انتخابات نماینده شان کار میکنند .
    تا ببینیم این وزیر چقدر در عمل به این حرف جامه ی عمل میپوشاند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president