آوای جنوب

یادداشت/

وزارت ورزش، ورزشگاه بلااستفاده ۱۵ هزار نفری یاسوج را دریابد

ورزشگاه یاسوجاستادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج در حالی افتتاح شد که اکنون تیمی در استان برای جولان دادن در این سازه عظیم بتنی وجود ندارد.

آوای جنوب / مهین‌تاج راوند

مهین‌تاج راوندسرانجام و بعد از گذشت مدت‌ها از کلنگ‌زنی و ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی به دست سکاندار ورزش کشور بودیم.

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج بعد از ۹ سال در حالی انجام می‌شود که خلاء نبود تیم‌های بزرگ فوتبال این استان به شدت احساس می‌شود و شاید افتتاح این ورزشگاه چندان گام هواداران و فوتبالدوستان این استان را شیرین نکند.

در سال‌های گذشته با حمایت‌های صورت گرفته شاهد حضور خوب و موفق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مسابقات لیگ دسته اول و جام حذفی کشور بودیم و ورزشگاه تختی یاسوج از حضور فوتبالدوستان و علاقمندان به این تیم پر می‌شد.

همه بازی‌های خوب این تیم را در سری مسابقات جام حذفی و شکست تیم‌های بزرگی چون تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان و برگزاری دو بازی قابل قبول برابر استقلال تهران به یاد دارند.

اما سوالی که مطرح است تیم فوتبال شهرداری یاسوج که با یک تصمیم اشتباه نام آن به تیم فوتبال دنا تغییر یافت در کجای فوتبال کشور و حتی این استان قرار دارد این روزها کمتر کسی نامی از این تیم می‌شنود.

اما حال و هوای دیگر تیم فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نفت و گاز گچساران هم خوب و مساعد نیست و این تیم همانند تیم شهرداری یاسوج (دنا) به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی به لیگ دسته دوم سقوط کرد و آیا سرنوشت این تیم هم مانند سرنوشت تیم شهرداری یاسوج می‌شود؟ و آیا علاقمندان به فوتبال در شهرستان گچساران دیگر نامی از نفت و گاز نخواهند شنید.

مشکلات تیم‌های فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شد تا تیم‌های بزرگ و مطرح این استان که بارها و بارها مورد تمجید بزرگان فوتبال کشور قرار گرفت این روزها حال و هوای خوبی نداشته باشند.

حال حضور وزیر ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بهانه خوبی است تا مشکلات فوتبال این استان توسط سکاندار اصلی ورزش کشور بررسی و حل شود تا بار دیگر شاهد حضور تیم‌های بزرگ فوتبال این استان در لیگ‌های کشور باشیم.

البته مشکلات و نواقصات تمام رشته‌های ورزش این استان باید توسط متولیان امر ورزش بررسی و برطرف شود اما رشته فوتبال به خاطر داشتن علاقمندان بیشتری نیازمند توجه بیشتر مسئولان وزارت ورزش و جوانان است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president