آوای جنوب

با چند ماه وقفه

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود

جهانگیریمعاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با وقفه‌ای چند ماهه با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی امشب در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی متعددی در سطح کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر امسال را ۲۱۹ پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها در دو بخش عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار در هشت شهرستان استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

نیک‌اقبالی با تأکید بر اینکه از ۲۱۹ پروژه ۱۸۵ پروژه آن عمرانی و بقیه اقتصادی است، گفت: از مجموع پروژه‌های استانی ۱۴۷ پروژه افتتاحی و ۳۷ طرح کلنگ‌زنی در برنامه دهه فجر امسال داریم.

این مسئول ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را از پروژه‌های مهم عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این پروژه در نوع خود بی‌نظیر بوده و با وجود امکانات مناسب در حد استانداردهای بین‌المللی است.

وی با تأکید بر اینکه برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هیچ گونه محدودیت و مشکلی نداریم، گفت: فضای داخلی و قاب ورزشگاه کامل بوده و تنها محوطه‌سازی اطراف آن ۸۵ درصد کار شده که در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به ترافیک افتتاح برنامه‌ها در سطح استان برنامه داریم که در یک فرصت مناسب با حضور معاون معاون اول رئیس جمهور در اسفندماه سال جاری یا در فروردین‌ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: هدف از این برنامه استفاده از حضور معاون اول رئیس جمهور در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استان است.

این مسئول در ادامه به اولویت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان در قلب کشور و در بین استان‌های برخوردار قرار دارد اولویت‌هایی را در دستور کار قرار دادیم.

وی، اولین اولویت توسعه‌ای کهگیلویه و بویراحمد را بحث راه‌ها عنوان کرد و گفت: در قبل از پیروزی انقلاب استان فاقد امکانات اولیه بود که امروزه به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌هایی بودیم اما با این وجود همچنان جای کار برای توسعه راه‌های مواصلاتی وجود دارد.

نیک‌اقبالی کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های پر آب دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب از نعمت‌های خوب آب در سطح استان بهره‌مند شویم و به نحو مطلوب و شایسته از آن استفاده کنیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان پتانسیل گردشگری، کشاورزی، عمران شهری و عمران روستایی را از دیگر اولویت‌های استاندار برای توسعه و پیشرفت استان عنوان کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president