آوای جنوب

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

ورزشگاه یاسوج ؛ افتتاح پروژه‌ای که دیگر به درد مردم شهر یاسوج نمی‌خورد

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج در برهه کنونی دیگر به درد مردم شهر یاسوج نمی‌خورد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان این که روزانه در اخبار و گزارش‌ها در مورد افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج حرف‌ها و مطالب زیادی می‌‌شنویم و می‌خوانیم، اظهار کرد: از شما به عنوان یک رسانه فعال در امر ورزش استان این سؤال را دارم که افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج با این عجله‌ای که آقایان دارند به چه درد مردم این شهر می‌خورد.

وی گفت: داشتن یک چنین ورزشگاهی برای مرکز استان مهم است و افتخاری برای اهالی ورزش است که چنین فضایی داشته باشند اما در برهه کنونی چه عجله‌ای برای افتتاح آن داریم در حالی که اکنون هیچ نیازی به افتتاح آن نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارهای نیمه‌کاره در این ورزشگاه زیادی است و تیمی هم که بخواهد در آن بازی کند در استان نداریم و مستحضرید که اگر پروژه‌ای نیمه‌تمام افتتاح شد دیگر اعتباری به آن تزریق نمی‌شود بنابراین چه لزومی دارد که برا افتتاح آن چنین عجله کنیم.

موسوی با انتقاد شدید از مسئولان استانی که نتوانستند برای رضایت دل هواداران فوتبال در استان از پس هزینه‌های ۳۰۰ میلیونی یک تیم فوتبال برآیند، تصریح کرد: درست است که مسئولان از استاندار گرفته تا پایین در خصوص حمایت از دسته‌جات ورزشی وظیفه‌ای ندارند ولی سؤال من این است اگر در استانی حامی مالی و سرمایه‌گذار وجود نداشته باشد باید به کل همه کارها و فعالیت‌ها را تعطیل کرد؟

وی با خطاب قرار دادن مسئولان استانی گفت: آقایان محترم با چه تدبیری برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های دیگر گام برمی‌دارید و اگر همه حمایت‌ها مانند حمایت از فوتبال باشد راه را به اشتباه می‌روید.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هم نیاز به تلاش برای حفظ و نگهداری دارد که در این خصوص آینده را چندان روشن نمی‌بینیم.

این مسئول با اظهار این سخن که با انتقاد برخی اهالی و موسپیدان فوتبال در رسانه ملی بسیاری از مسئولان استانی برآشفتند، خاطرنشان کرد: رسانه ملی را برای بیان حقایق گذاشته‌اند و اگر امروز رسانه‌ها به رسالت خود عمل نکنند همه کارها در استان سرنوشتی همانند تیم فوتبال دنا پیدا خواهند کرد که سرنوشتی جز سقوط نداشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president