آوای جنوب

ورزشکار ‌کم‌بینای کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا قهرمان جهان شد

۱۰۲۶۲_۶۳۵۶۷۰۴۰۴۰۴۲۸۶۲۴۹۲_sورزشکار کم‌بینای کهگیلویه و بویراحمد با کسب دومدال طلا در رشته پرتاب دیسک و پرتاب وزنه قهرمان جهان شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکار هم‌استانی با کسب دو مدال طلا قهرمان جهان شد.

سامان پاک‌باز عضو تیم ملی دو‌ومیدانی کم‌بینایان در سری مسابقات قهرمانی پرتاب دیسک کم‌بینایان که در کشور کره جنوبی برگزار شد با کسب دو مدال طلای در رشته‌های پرتاب دیسک و پرتاب وزنه قهرمان جهان شد.

این ورزشکار هم‌استانی در ادامه رقابت‌های دو و میدانی در ماده پرتاب وزنه کلاس F12 با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۳ سانتی‌متر، مدال طلا را بر گردن آویخت.

همچنین در ماده پرتاب دیسک مردان کلاس F12 پاکباز با ثبت رکورد ۴۶ متر و ۸۷ سانتی‌متر قهرمان شد و دومین بار بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

این دوره از مسابقات که در شهر سئول کشور کره‌جنوبی برگزار ‌شد سه نماینده کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ز - ر گفت:

    خدا پشت و پناهت باشه سامان جان -هزاران سپاس و بوسه بر دستهای پاک مادری که با اراده توانسته این چنین شیر مردی را بدون سایه پدر پرورش بده .

  2. م.م گفت:

    واقعا مای غرور وافتخار است که که چنین شیر مردی از استان کهگلویه وبویراحمد توانسته ۲مدال طلا در کره جنوبی برنده شود..خدا به همراهت قهرمان…

  3. ل.ن گفت:

    به عنوان یه همشهری افتخار میکنم که تونستی نام شهرم سیسخت رو زبانزد عام وخاص کنی.تبریک به خودت وخانوادت ودست مریضات به مادرت

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president