آوای جنوب

ورزشکارانی که با کار درمزرعه قهرمان شدند

۸۱۳۸۲۲۳۰-۶۰۶۹۸۲۱سالانه بودجه های میلیاردی زیادی برای برخی تیم های ورزشی کشور آن هم با توفیق کم هزینه می شود، ولی برخی ورزشکاران مناطق محروم بدون حمایت مالی توفیقاتی را دارندکه به لحاظ داشتن اراده خوداتکایی نماد ‘ قهرمانی ‘در عرصه موفقیت و تلاش اند.

آوای جنوب؛

ورزشکاران یاسوجی رشته کیک بوکسینگ یاسوج مصداق بارز این وضعیت هستند که اگر چه بدون حامی مالی بودند ولی با کار در مزارع کشاورزی در مسابقات کشوری به موفقیت های خوبی رسیده اند.

مربی و قهرمان کیک بوکسینگ یاسوجی درحالی که به همراه شاگردانش مشغول انجام کار در یک مزرعه کشاورزی واقع در منطقه سپیداربویراحمد بودمی گوید: بارها از مسوولان مختلف و متولیان امور ورزش استان برای تامین هزینه ایاب وذهاب و یا کمک های موردی جهت پوشاک، تجهیزات وکرایه سالن ها درخواست کردم ولی بی نتیجه ماند.

رحمان محمودی افزود: از آنجا که نمی خواستم شرمنده شاگردانم شوم تا مدتی حتی کرایه سالن، برخی امکانات و تجهیزات لازم برای انجام تمرینات و هزینه های اعزام به مسابقات را شخصی تامین کردم.

وی بیان کرد: انجام این کار در ادامه برایم سخت شد تا جایی که برای اعزام به مسابقات ملی و منطقه ای با کمبود شدید منابع مالی مواجه شدیم و با پیشنهاد یکی از شاگردان مجبور به کار در مزرعه کشاورزی شدیم.

این قهرمان ورزشی با بیان اینکه شاگردانم به هیچ وجه کار در مزارع کشاورزی و کارکردن برای خوداتکایی مالی را عیب نمی دانند تصریح کرد: هزینه اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی رشته کیک بوکسینگ در استان آذربایجان شرقی و نیز مسابقات منطقه جنوب کشور در شیراز طریق کار در مزارع کشاورزی از سوی ورزشکاران تامین شد.

وی گفت: ورزشکاران کیک بوکسینگ یاسوجی در مسابقات انتخابی تیم ملی در آذربایجان با کسب دو مدال طلا و نقره در مقام چهارم این مسابقات را تصاحب کردند.

وی اظهار کرد: این تیم بدون حامی در مسابقات منطقه جنوب در شیراز نیز مقام دوم را کسب کرد.

وی ابراز داشت: ورزشکاران کیک بوکسینگ یاسوجی همچنین در مسابقات قهرمانی استان مقام نخست را کسب نمودند که این امربیان ضرورت حمایت از این ورزشکاران مستعد است.

محمودی که با کمک شاگردانش توانست هزینه ایاب و ذهاب، کرایه سالن ، پوشاک و تمامی امکانات و تجهیزات سالن کیک بوکسینگ یاسوج را از طریق کار در مزارع کشاورزی تامین کند اکنون خود در منطقه سپیدار و جلیل بابکان نیز اقدام به اجاره سالن تمرین این رشته ورزشی برای جوانان آن منطقه کرده است.

وی ابراز داشت: شاگردانش در دو ماه گذشته بیش از ۳۰ میلیون ریال از طریق برداشت سیب ، گردو و لوبیا در منطقه سپیدار درآمد کسب کردند و هزینه های مسابقات ، سالن و لباس ورزشی خود را تامین کنند.

محمودی که از عدم همراهی و کمک مسوولان ورزشی استان و برخی مسوولان اجرایی اظهار گلایه داشت، از اعضای شورای شهر یاسوج و نیز کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان که تا حدودی بخشی از هزینه های اعزام تیم آنها به مسابقات را را تامین کرده است تقدیر کرد.

رحمان محمودی قهرمان و مربی رشته کیک بوکسینگ اکنون دارای بیش از ۱۵۰شاگرد و قهرمان در این رشته ورزشی در سطح شهرستان بویراحمد است.

محمودی با ۱۲بار قهرمانی کشور در رشته کیک بوکسینگ، چهار بار قهرمانی در رشته ووشو ، دو بار قهرمانی مسابقات ملی دو ومیدانی ، سه بار قهرمانی در رشته اورتال(سبک ورزش های رزمی) و فعالیت در سایر رشته های ورزشی و رزمی به عنوان مربی و داور بین المللی یکی از ورزشکاران برجسته و مطرح کهگیلویه وبویراحمد است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president