آوای جنوب

واکنش مژدهی پور به اظهارات بزرگواری:درفرصت مناسب جواب خواهم داد

در این روزها که در هر خانواده دو تا سه جوان بیکار وجود دارد باید بجای پرداختن به مسائل سیاسی و انتخابات نشست وبه علمکرد خود گریه کرد

مژدهی پوردکترمژدهی پوردرپاسخ به اظهارات سیدعلی محمد بزرگواری که در گفتگو با یک نشریه وی را با پوز خند رقیب خود ندانست گفت: درحال حاضر فضای جامعه دراستان ما نیاز به آرامش و تبری از مسائل سیاسی دارد.

آوای جنوب؛

معاون سابق وزیر دادگستری با بیان اینکه در این روزها که در هر خانواده دو تا سه جوان بیکار وجود دارد باید بجای پرداختن به مسائل سیاسی و انتخابات نشست وبه علمکرد خود گریه کرد ،یادآور شد :درحال حاضر حوزه انتخابیه ما به اندازه کافی درگیرمسائل سیاسی وسیاست زدگی هست وباید برای پیشرفت وگذر از این شرایط نامطلوب به مسائل فرهنگی واقتصادی با اولویت اصلی توجه شود.

کاندید هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کهگیلویه وبهمئی پرهیز از مسائل تنش زا و دارای رنگ وبوی تفرقه را بهترین شیوه درحال حاضر برشمرد و وعده داد در یک فرصت مناسب به همه مسائل مطرح شده بمنظورتنورافکارعمومی پاسخ خواهد.

گفتنی است دکترعلی مژدهی پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و معاون وزیر دادگستری بود که برای شرکت دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده ازسمت خود استعفا داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    اگه خودت هم بودی کاری برای کسی انجام نمیدادی.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president