آوای جنوب

واکنش ستار هدایت خواه به ساعت های پرواز فرودگاه یاسوج

هواپیماساعت پروازهای تهران به یاسوج به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده عملا امکان اقامه نماز صبح را از مسافرین این پروازها می‌گیرد.

آوای جنوب؛

یکی از ضروریات و واجبات دین که همواره بر آن تأکید شده و مرز میان کفر و ایمان است نماز بوده و به مسلمانان سفارش شده که در هر صورت و در سخت‌ترین حالت نماز را بر پا دارند.

اما اکنون در برنامه‌ریزی‌ها شاهد این هستیم که بعضی مسئولان به نماز توجه آن‌چنانی ندارند و همین موجب می‌شود که به جای ترویج فرهنگ نماز کاری درست مقابل آن انجام می‌دهیم.

یکی از این برنامه‌ریزی‌های نادرست به پروازهای هواپیمایی در کشور برمی‌گردد که برخی ساعت‌های پرواز امکان اقامه نماز را از مسافرین می‌گیرد.

پرواز تهران به یاسوج یکی از این برنامه‌ریزی‌های اشتباه به‌شمار می‌رود که موجب شده مسافرین این پرواز که قبل از اذان صبح پای در پله‌کان هواپیما می‌گذارند بعد از طلوع آفتاب به یاسوج رسیده و عملا نماز صبح خود را از دست بدهند.

در همین خصوص نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به فارس گفت: این گونه برنامه‌ریزی‌ها درست برخلاف برنامه‌ریزی برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در کشور است.

ستار هدایت‌خواه افزود: پروازهای تهران به یاسوج یکی از این دست اقدامات نادرست و بدون برنامه است که در آن برای فریضه واجب نماز هیچ جایگاهی قائل نشده‌اند.

وی گفت: متدینین از این موضوع به شدت نگران هستند چرا که نماز خود را به‌دلیل این پرواز‌ها از دست می‌دهند که مسئولان فرودگاهی در کشور باید جوابگو باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حبیب گفت:

    کاملا درست فرمودی چند روز پیش مسافر بودم مجبورشدیم تو هواپیما نماز صبح را بخونیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president