آوای جنوب

واکنش دانشجویان دانشگاه یاسوج به حوادث اسیدپاشی

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با تقبیح حوادث اسید پاشی خواستار برخورد جدی مسوولان و مراجع قضایی کشور با این…

۸۱۳۶۴۴۴۵-۶۰۳۹۳۱۹شماری از دانشجویان دانشگاه یاسوج روز یکشنبه با تجمع در محوطه این دانشگاه حوادث اسیدپاشی اخیر را محکوم کردند.

آوای جنوب؛

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با تقبیح حوادث اسید پاشی خواستار برخورد جدی مسوولان و مراجع قضایی کشور با این اقدامات زشت و غیرانسانی شدند.

دانشجویان در این تجمع از قوه قضاییه، وزیر کشور و دستگاه های امنیتی و انتظامی خواستند تا با اقدام به موقع عاملان حوادث اسیدپاشی که برخلاف فرهنگ و آموزه های دینی است را دستگیر و با اشد مجازات با آنان برخورد کنند.

در این تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه یاسوج بیان کردند حوادث اسید پاشی اخیر در استان اصفهان هیچ ارتباطی با مقوله امر به معروف و نهی از منکر که از آموزه ها و توصیه های موکد بزرگان دین اسلام است ندارد.

این دانشجویان با بیان اینکه رسانه های غربی به بهانه حوادث اسید پاشی قصد دارند مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر را خدشه دار کنند، تصریح کردند: بزرگ نمایی این حوادث از سوی این رسانه های معاند تنها با رویکردی تخریب گرایانه و بهره برداری های سوء علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج اقدام دانشجویان این دانشگاه در محکوم کردن حوادث اسید پاشی را خود جوش دانست و گفت: مسوولان و کارکنان دانشگاه نیز این حوادث تلخ که با آموزه های دینی، اخلاقی و انسانی منافات دارد را محکوم می کنند.

یوسف نیکروز افزود: برخورد قاطع با عاملان حوادث اسید پاشی از تکرار این گونه اقدامات قبیح که بازتاب نامطلوبی را در افکار عمومی برجای گذاشته، جلوگیری خواهد کرد.

http://img7.irna.ir/1393/13930804/81364445/81364445-6039320.jpg

http://img7.irna.ir/1393/13930804/81364445/81364445-6039323.jpg

 ایرنا
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president