آوای جنوب

واکنش حاج علی فولادی وندا به استعفای ساسان تاجگردون/هر کس خود را به خواب زده است را نمی توان بیدار کرد

به گزارش آوای جنوب در حالی به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم که فضای گچساران و باشت کاملا انتخاباتی شده است و افرادی که کاندیدا هستند در حال نشست ها و جلسات خود هستند.

با استعفای ساسان تاجگردون و اعلام حضورش و از سوی دیگر بیانیه عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران و فعالیت های سید ظهیرالدین پورالحسینی در جریان ادامه دهندگان راه تاجگردون و اصلاحات و صحبت از ماندن هر سه نفر و فعالیت های اصولگرایان می توان نوید انتخابات پرشوری را داد.
در این میان گفتگویی کوتاه با حاج علی فولادی وندا مدیرعامل اسبق نفت و گاز گچساران و از فعالین سیاسی اصولگرا که سابقه کاندیداتوری شهرستان گچساران و باشت را دارد انجام دادیم.

مهندس فولادی وندا با اشاره به وضعیت موجود و بیکاری و معیشت مردم گچساران و باشت گفت: قبل از هر چیز باید افسوس خورد به حال شهری که یک سوم درآمد کشور را تامین می کند و با این همه قدمت حال و روزش اینگونه است.
وی ادامه داد: به دفعات گفته ام من مرد عملیات و خدمت هستم و وقتی وضعیت مردم را می‌بینم فقط افسوس می خورم که سیاست با شهر من چه کرده است و بارهای بار گفته ام تا وقتی منیت ها کنار گذاشته نشود این مردم هستند که زیر بار این مشکلات له می شوند.
وی با اشاره به استعفای ساسان تاجگردون و اعلام حضور وی در انتخابات خاطرنشان کرد: امروز خطاب به برادران لر و ترک خود می گویم؛ یادتان هست وقتی ما می گفتیم نماینده سابق انحصارگرا است شما می گفتید نه او نوکر مردم است و اگر نباشد دست برادر ترک خود را بالا می برد.
فولادی وندا تصریح کرد: هر کس خود را به خواب زده است را نمی شود از خواب بیدار کرد چرا که چنین افرادی به دنبال انجام کارهای شخصی خود هستند نه مردم.
وی ادامه داد: استعفای تاجگردون نشان داد ما اشتباه نمی کردیم چرا که اینان حتی حاضر نیستند به جز خانواده خود قدرت را به افراد دیگر جریان خود بسپارند.

ادامه دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president