آوای جنوب

وام بیمه عمر: بدون ضامن و شرایط سخت وام بگیرید

آوای جنوب

وام بیمه عمر و مزایای‌ آن

بیمه عمر یک قرارداد بلند مدت بین ۵ تا ۳۰ سال است که بین شرکت بیمه و فرد بیمه‌گزار منعقد می‌شود. بیمه عمر طرح‌های مختلفی دارد: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر مانده بدهکار و بیمه عمر زمانی از انواع این بیمه‌نامه است. در بین بیمه‌نامه‌های عمر، بیمه عمر و سرمایه گذاری در سرتاسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی این بیمه‌نامه را تهیه کرده‌اند. وام بیمه عمر از اندوخته بیمه و سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.
در حقیقت، بیمه عمر علاوه بر اینکه پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی دارد، سرمایه گذاری بلندمدت با سود تضمینی و سود مشارکتی را به اندوخته بیمه عمر اضافه می‌کند که شرایط وام بیمه عمر برای بیمه‌گزار را فراهم کند. اگر اطلاعات کافی درباره پوشش‌های این بیمه و شرایط وام ندارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
پوشش‌های بیمه عمر
بیمه عمر پوشش‌های مختلفی دارد که اصلی ترین آن‌ها به شرح زیر است:
پوشش فوت( فوت پوشش اصلی بیمه عمر است)
امراض خاص( بیماری‌هایی از قبیل: سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی و انواع سرطان)
داشتن پوشش ازکارافتادگی
هزینه پزشکی
این پوشش‌ها را می‌توان جزو اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده ا ز بیمه عمر دانست، اما این بیمه‌نامه مزیت‌های دیگری هم دارد که با توجه به شرایط و قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری قابل دسترسی است.
مزیت‌های بیمه عمر

هنگامی ‌که شما به عنوان بیمه‌گزار بیمه‌نامه‌ای را تهیه می‌کنید به طور حتم می‌دانید که در قبال پرداخت حق بیمه چه پوشش‌ها و خدماتی را دریافت خواهید کرد. بیمه عمر هم مزیت‌های گوناگونی دارد که برای رفاه حال بیمه‌گزار و بیمه‌شده است. این مزیت‌ها عبارتند از:
تشکیل سرمایه گذاری برای دارنده بیمه‌نامه
دریافت وام در بیمه عمر بدون نیاز به ضامن و در پایان سال دوم قرارداد
معاف بودن بیمه‌نامه از پرداخت مالیات
امکان تغییر ذینفعان
پرداخت سود تضمینی و سود مشارکت به حق بیمه‌های پرداخت شده
شرایط وام بیمه عمر

دریافت وام از محل اندوخته، یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از این بیمه‌نامه است. دریافت وام شرایطی دارد که شامل موارد زیر است:
برای دریافت وام، نیازی به وثیقه یا ضامن وجود ندارد. بدون هیچگونه تشریفات اداری می‌توان آن را دریافت کرد.
در بسیاری از شرکت‌های بیمه، بیمه‌گزار برای وام نباید هیچ گونه بدهی عقب افتاده‌ای داشته باشد.
حداکثر میزان سود وام، بین ۴ تا ۵.۵ درصد بالاتر از سود تضمینی متعلق به بیمه‌نامه است.
بیمه‌گزار می‌تواند در طول قرارداد بیمه عمر، چندین بار وام دریافت کند. البته که ‌این کار با تسویه کامل اقساط هر وام انجام می‌شود.
هنگامی ‌که شما شرایط وام بیمه عمر را پذیرفتید و شروع به پرداخت اقساط می‌کنید، همچنان تحت پوشش‌های بیمه عمر قرار خواهید گرفت که می‌توان این را یکی از مزیت‌های مهم این بیمه‌نامه دانست.
معیار اصلی پرداخت وام بیمه عمر، اندوخته بیمه‌نامه هر فرد است و هر چه میزان اندوخته شما بالا باشد، میزان دریافتی هم افزایش پیدا می‌کند.

تمام شرایطی که برای دریافت وام بیمه عمر باید رعایت کنید

شرایط زمانی استفاده از وام
از جمله شرایط دریافت وام بیمه عمر، گذشت حداقل دو سال از مدت قراداد بیمه‌نامه است. بعد از این زمان و تا پایان مدت قرارداد بیمه‌نامه، بیمه‌گزار هر زمان که نیاز به وام بیمه عمر داشته باشد، می‌تواند تا ۹۰ درصد از اندوخته حساب خود را دریافت کند. همچنین بعد از تسویه کامل اقساط وام اول، شرایط دریافت وام مجدد وجود دارد.
برای کسب اطلاعات جامع در مورد وام بیمه عمر و شرایط دریافت آن به لینک زیر مراجعه کنید.
https://bimeh.com/mag/life-insurance-loan/
چرا از وام بیمه عمر استفاده کنیم؟
برای بسیاری از افراد ممکن است که شرایط بد اقتصادی و مشکلات مالی به وجود آید که باید آن‌ها را حل کنند. گاهی اوقات هم باید برای رفع مشکلات مالی اقدامات سریع را انتخاب کرد. برای اینکه دغدغه‌های مالی خود را کاهش دهید، به دریافت وام از بانک‌ها فکر خواهید کرد.
بله. دریافت وام از بانک می‌تواند یک گزینه باشد اما به طور حتم انتخاب دیگری هم وجود دارد که در بیمه عمر به آن اشاره شد. اگر شما برای دریافت وام به بانک‌های مختلف مراجعه کرده باشید، به طور حتم می‌دانید که بانک دو ضامن معتبر نیاز دارد و بعد از آن هم با توجه به اقساط، باید سود قابل توجهی پرداخت کنید. حال در نظر می‌گیریم که شما با این دو مورد مشکلی ندارید، اما آیا می‌توانید در صف انتظار برای دریافت وام باشید؟
بیمه عمر و سرمایه گذاری برای رفاه حال بیمه‌گزار‌های خود شرایط دریافت وام را فراهم کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید از وام استفاده کنید. دریافت وام از بیمه عمر بر خلاف وام بانک‌ها نیازی به ضامن ندارد و شما می‌توایند به جای اینکه از دیگران پول قرض بگیرید یا برای دریافت وام از بانک در صف انتظار باشید، بعد از ۲ سال از قرارداد بیمه‌ای خود، از شرایط وام بیمه عمر بهره‌مند شوید.
مدارک لازم برای دریافت وام بیمه

همانطور که در قسمت‌های قبل توضیح داده شد، دریافت وام یکی از بزرگترین مزیت‌های بیمه‌نامه‌ی عمر است. بیمه‌گزار با ارائه کارت شناسایی معتبر خود، می‌تواند از شرکت بیمه درخواست وام داشته باشد.
بیمه‌گزار پس از درخواست وام، ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت، وام خود را بدون بوروکراسی اضافه دریافت می‌کند. در حقیقت اندوخته بیمه‌نامه یک پشتوانه مالی برای بیمه‌گزار است.

مدارک لازم برای دریافت وام بیمه عمر


شرایط بازپرداخت وام

بیمه‌گزار هنگام دریافت وام می‌تواند شرایط وام بیمه عمر و بازپرداخت آن را مشخص کند، همچنین می‌تواند اقساط وام را به صورت ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه و به روش‌های ماهانه یا سالانه بازپرداخت کند. توجه کنید که نرخ بهره وام در شرکت‌های بیمه‌ای متفاوت بوده و بین ۴ تا ۵.۵ درصد است.
قبل از تهیه بیمه عمر می‌توانید شرایط وام را از کارشناس همان شرکت بیمه جویا شوید و اطلاعات کاملی برای بازپرداخت وام دریافت کنید. نرخ بهره وام برخی از شرکت‌های بیمه مانند بیمه سامان و پاسارگاد ۴ درصد است و بیمه نوین ۵.۵ درصد می‌باشد.

برگرفته از سایت بیمه دات کام: (https://bimeh.com

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president