آوای جنوب

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ پروژه نیمه‌تمامی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح نمی‌شود

نیک اقبالمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحت هیچ شرایطی پروژه‌ای که حتی درصد بسیار ناچیزی از آن ناتمام و هرچه بزرگ و مهم باشد، دهه فجر امسال افتتاح نمی‌شود.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی ظهر در نشست هماهنگی بررسی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی قابل افتتاح در بخش های مختلف استان دردهه فجر امسال، اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های شکوهمندی از جمله افتتاح تعداد زیادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: مدیران ارشد اجرایی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته و با تخصیص خوب اعتبارات و اولویت بندی، پروژه‌ها تحرک خوبی در اجرای آن‌ها ایجاد و از پیشرفت بالایی برخوردار شدند تا این طرح‌ها که سرمایه‌های مردم است هر چه سریعتربه بهره‌برداری برسند.

نیک اقبالی، پروژه‌های افتتاحی در بخش‌های زیر بنایی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، خدمات، اقتصادی و سرمایه گذاری و کشاورزی در خدمت مردم استان قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: به تمامی فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید شده که پروژه‌هایی که۱۰۰ درصد آماده بهره برداری هستند به دفتر فنی معاونت امور عمرانی معرفی کنند.

وی به مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران تاکید کرد: تلاش کنند، پروژه‌هایی که درصد کمی از تکمیل شدن آنها باقی است برای بهره‌برداری تا ایام الله دهه فجر آنها را آماده کنند.

نیک اقبالی خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی پروژه‌ای که حتی درصد بسیار ناچیزی از آن باقی باشد هرچه هم بزرگ و مهم باشد افتتاح نخواهد شد و نباید در لیست پروژه‌های افتتاحی قرار بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president