آوای جنوب

استاندار خادمی:

هیچ بهانه ای برای کم کاری در اجرای طرحهای راهسازی پذیرفتنی نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی به این استان مطلوب بوده و به همین دلیل هیچ بهانه ای برای کم کاری در اجرای طرح های راهسازی استان پذیرفتنی نیست.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی روز دوشنبه در بازدید از جاده ارتباطی یاسوج – بابامیدان – سمیرم افزود: از مجموع پنج کیلومتر و ۲۰۰ متر طول قطعه اول این جاده تاکنون چهار و نیم کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: روند ساخت پل های این جاده ارتباطی رضایت بخش نیست و باید مسوولان اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر تکلیف پیمانکار آن را مشخص کنند.

خادمی اظهار کرد: اجرای این طرح مهم نباید معطل یک پیمانکار باشد و در صورت هرگونه کم کاری و سهل انگاری باید با پیمانکار آن برخورد قانونی شود.

وی ساخت باند دوم جاده ارتباطی یاسوج – بابامیدان – سمیرم را از طرح های ملی حوزه راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: طول این جاده در حوزه استحفاظی استان حدود ۱۵۰ کیلومتر است.

خادمی ابراز داشت: طول جاده یاسوج به سمت سمیرم ۹۰ کیلومتر بوده که از این میزان تاکنون ۴۰ کیلومتر با هفت قطعه به مناقصه گذاشته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون از مجموع هفت قطعه جاده یاسوج – سمیرم دو قطعه به طول ۱۵ کیلومتر فعال و مابقی نیز به دلیل خلع شدن پیمانکار غیرفعال است.

خادمی میانگین پیشرفت فیزیکی قطعه اول جاده ارتباطی یاسوج – بابامیدان – سمیرم را ۳۸ درصد دانست و گفت: ۲۵ دهنه پل باید در قطعه های اول و دوم این جاده احداث شود که تاکنون هشت مورد از آن ساخته شده است.

وی بیان کرد: قطعه اول جاده ارتباطی یاسوج – بابامیدان – سمیرم پنج کیلومتر و ۲۰۰ متر و اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن نیز ۵۰ میلیارد ریال است.

خادمی با بیان اینکه مطالعات حدود ۶۵ کیلومتر از جاده ارتباطی یاسوج – بابامیدان – سمیرم به پایان رسیده، اظهار کرد: عملیات اجرایی پنج قطعه به طول ۴۹ کیلومتر از این جاده آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ دهنه تونل به طول هشت کیلومتر در این جاده پیش بینی شده، عنوان کرد: میزان اعتبار مورد نیاز بدون احتساب تونل ها افزون بر ۸۵۰ میلیارد ریال است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president