آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه:

هیئت‌های فعال مذهبی کهگیلویه تجلیل می‌شوند

فرماندار کهگیلویه گفت: از هیئت‌های فعال مذهبی شهرستان در آینده نزدیک تجلیل می‌شود.

آوای جنوب؛

سید کرامت‌ کریمی عصر امروز در دیدار با پرسنل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: هیئت‌های مذهبی در دهه نخست محرم با عزاداری و سوگواری در نقاط مختلف شهرستان دین خود را نسبت به امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) به خوبی ادا کردند.

وی ادامه داد: مهیا کردن بستر عزاداری شیفتگان اهل‌بیت عصمت و طهارت حاصل تلاش شبانه‌روزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و پرسنل این نهاد بود که باعث شد مجالس سوگواری با شکوه و در شان آن حضرت برگزار شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به تجمع باشکوه هیئت‌های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و پخش مراسم از سیمای استانی و شبکه‌های ملی شکل و محتوای این تجمع را قابل تقدیر خواند و گفت: در آینده نزدیک از هیئت‌های فعال مذهبی شهرستان تجلیل خواهد شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب با قدردانی از همکاری فرمانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری مجالس سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اعزام ۷۰ مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم گام برداشته و شور حسینی را با شعور ولایی همراه کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با یادآوری فعالیت ۲۳۰ هیئت مذهبی در سطح شهرستان تصریح کرد: در گردهمایی با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی بر قرائت قرآن و زیارت عاشورا در آیین‌های عزاداری تاکید شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president