آوای جنوب

هُشدار فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران به کاندیداهای انتخاباتی میان دوره ای 

آوای جنوب 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: کسانی که بخواهند به امنیت شهرستان خدشه‌ای وارد کنند با آنها برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت و در این زمینه گذشت وجود نخواهد داشت.

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به کاندیداهای انتخاباتی

به گزارش آوای جنوب  از گچساران، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد.

 در این آیین سرهنگ باقر پسنده اظهار کرد: همان‌گونه که سپاه از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته انشالله این فعالیت همچنان تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به  برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی و برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا گفت: در اوایل سال آینده ۳ انتخابات  در شهر گچساران برگزار می‌شود که انتظار که از نامزدهای انتخاباتی که در این کارزار انتخاباتی شرکت می کنند این است که قوانین را رعایت کنند که خدای ناکرده خدشه ای به امنیت این شهرستان وارد نشود.

 پسنده ادامه داد: سپاه پاسداران درکنار سایر نیروهای انتظامی ،نظامی و نیروهای امنیتی ،مسئولیت امنیت شهرستان و انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم را برعهده دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد:  امیدواریم که نامزدهای انتخابات قوانین را  رعایت کنند و درپیام ها، جلسات شان چه درفضای مجازی و چه درفضای حقیقی خدایی ناکرده اقدماتی انجام ندهند که با احساسات مردم بازی شود و امنیت پایدار شهرستان خدشه دار شود که نه قابل پذیرش، نه قابل گذشت و نه قابل تحمل است.

 پسنده عنوان داد: کسانی که بخواهند به امنیت شهرستان خدشه‌ای وارد کنند با آنها برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت و در این زمینه گذشت وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز همگان وظیفه دارند که با چنگ و دندان از این امنیت پایداری که در سایه هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و درسایه خون شهیدان به دست آمده صیانت کنیم تا بتوانیم زمینه سازظهور حجت باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president