آوای جنوب

هومان عسکری در میان بزرگان طایفه آرخلو: آقای فرماندار نحوه انتخاب شما در هیئت اجرایی؛ بازرسان و کاربران صندوق های رای رفتاری مجرمانه است

به گزارش آوای جنوب دکتر هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه گچساران و باشت در جمع هوادارانش از طایفه آرخلو گفت: خوشحال هستم که امشب فرزند خودتان را پذیرفتید و این حضور پیام بزرگی دارد که در دوم اسفند رقم خواهد خورد و یکبار دیگر با حضورتان در پای صندوق های رای ابتدا از جمهوری اسلامی ایران و رهبری حمایت کرده اید و پس از آن طومار ظلم و بی عدالتی را در هم می پیچانیم. 

 

وی با اشاره وضعیت موجود اقتصادی در کشور و وضعیت مردم گفت: ۱۴۲ میلیارد این مملکت دست فرزندان آقازاده ها در خارج از کشور است تصریح کرد: مگر پدران اینها چکاره بودند که اینگونه باید ثروت این مردم در دست آنها باشد.
عسکری افزود: چرابعضی از مدیران ما دوتابعیتی هستند چرا خیلی ها سکوت کرده اند.
دکتر عسکری گفت: حدود شش میلیون خانه خالی در کشور است و اینها متعلق به چند صد نفر است و این خانه هاهرکدام میلیاردها قیمت دارند و هیچ گونه مالیاتی نیز نمی دهند چرا که متعلق به افرادی است که صاحب نفوذ بر آقایان هستند.
وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: شما اگر در بحث همین گران شدن بنزین درست عمل می کردید کسری بودجه جبران می شد و نیازی به دست کردن در جیب این مردم نبود.
عسکری خاطرنشان کرد: سال آینده ۱۵ تا ۲۰ درصد به برق و آب و گاز شما اضافه شده است اما حقوق ها چند درصد اضافه شده است و این یعنی دست کردن در جیب مردم.
این کاندیدای این دوره انتخابات اظهار کرد: آقایان بودجه را سال آینده به گونه ای بستند که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کم می آورند و این ها فقط یک هدف دارند.

عسکری بیان کرد: وزارت بهداشت نامه ای نوشت که بیایید مالیات سیگار را افزایش دهید که می شد ۲۰ هزار میلیارد تومان اما در مجلس انجام ندادند چرا که ۹۰ نفر از آنها به دلیل جرایم مالی رد صلاحیت شده اند و اگر من امروز در مجلس بودم داد میزدم و حق مردم را از حلقومشان بیرون می کشیدم.
عسکری ادامه داد: آقایان رفته اند در مجلس چاق که شده اند هیچ یک عده دیگر را هم کنارشان چاق کرده اند
وی تصریح کرد: ما کجا به قانون اساسی عمل کرده ایم و ای مردم بیایید قانون اساسی جمهوری اسلامی را بخوانید که بدانید دولت در مقابل بازنشستگان سالخوردگان سرپرست خانوار ووووچه وظیفه ای بر عهده دارد.
ما حرفمان این است اگر قرار است رفاه و آسایش باشد باید برای همه باشد.
عسکری با اشاره به تقسیم مسوولیت در میان ترک و لر اظهار داشت: آیا آن بهبهانی و بختیاری و اصفهانی و کازرونی و نورآباد و عرب و خوزستانی انسان نیستند و شهروند این شهر نیستند پس چگونه است که در انتخابات عزیز می شوند و بعد از انتخابات فراموش می شوند.
عسکری با اشاره به نحوه انتخاب بازرسان فرماندار و کاربران کامپیوتر و ناظران انتخابات که از سوی فرماندار انتخاب شده اند خطاب به فرماندار گفت: به فرماندار می گویم نحوه انتخاب شما در هیئت اجرایی رفتاری مجرمانه است و این را بر اساس قانون می گویم.
آقای فرماندار اگر قانون را رعایت کردید که هیچ وگرنه شخصا شکایت شما را در دادسرای کارکنان دولت در تهران انجام خواهم داد و این را می توانی از مشاورین حقوقی ات سوال کنیداگر هم نتوانستند صحیح راهنمایی برایت ماده قانونی را هم استناد خواهم کردو اگر شده بعد از انتخابات هم پیگیر خواهم شدقانون را رعایت کن…..اقای استاندار نظارت کن اعلام میکنم بی اطلاعی شما از نحوه چینش صندوق هارافع مسولیت شما نیست…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president