آوای جنوب

هومان عسکری در روستای پشه کان: برای کمک به تصمیم مردم در انتخابات آماده مناظره با دیگر رقبا هستم+تصاویر

به گزارش آوای جنوب هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در روستای پشه کان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در جمع مردم روستای پشه کان هستم.

وی با اشاره به انتخابات تصریح کرد: در تمامی کشورها مجلس اساسی ترین نقش را در ریل گذاری دارد چنانکه امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بر این مهم دارند و راه حل اساسی مشکلات کشور را در مجلسی قوی می بیند.

وی ادامه داد: نماینده ای که نتواند جلوی پراید ۷ میلیونی را بگیرد تا ۷۰ میلیون شود؛ نماینده ای که نتواند جلوی حقوق های نجومی را بگیرد؛ نماینده ای که به شفافیت آرا رای نداده است؛ نماینده ای که نتوانست در مقابل گرانی بنزین از مردم حمایت کند چگونه می گوید من نماینده شما هستم.

عسکری بیان کرد:نماینده ای که نتوانست یارانه را بعد از ده سال با این تورم، و گرانی افزایش دهد آیا خبر از درد مردم دارد.

وی با طرح این سوال اظهار کرد: چرا طرح نظارت بر مجلس اجرا نمی شود و چرا هیچ نماینده ای از مجلس اخراج نمی شود و چرا ۹۰ نفر رد صلاحیت می شوند و ۷۰ نفر هم استخدام وزارت می شوند و اینها همانهایی هستند که برای مردم می خواهند تصمیم بگیرند.

عسکری خاطرنشان کرد : چرا مردم نامحرم هستند و خبر از رأی نماینده ندارند؛ چرا در مقابل فرارهای مالیاتی سکوت کرده اند و چرا های بسیاری است که این مردم حق دارند بدانند چه خبر است و چرا صد هزار میلیارد مالیات را فقط ۸ نفر پرداخت نکرده اند.

این کاندیدای این دوره گچساران و باشت گفت: بی سواد ی و لابی گری در مجلس موجب شده است تا چنین وضعی را شاهد باشیم و آقایان دستشان در جیب مردم باشد و فقط مالیات مردم را افزایش دهند.

عسکری بیان داشت: چند نفر روغن پالم وارد می کنند و باید ۲۰ هزار میلیارد مالیات بدهند اما اجرا نمی شود و اینها سوالاتی است که نمایندگان باید امروز پاسخ دهند و چرا معوقات بانکی برخی ها بر نمی گردد اما یک جوان برای وام گرفتنش به مشکل می خورد.

وی تصریح کرد: چرا قوانینی که مصوب شده است کاربردی نمی شود و امروز ۸۱ درصد قوانین ما مصوب نمی شود

عسکری بیان داشت: آیا خبر از آمار خودکشی در گچساران دارید و خبر دارید این آمار رو به افزایش است.

حرف ما این است هر کدام ما امروز حرف هایی برای گفتن داریم و من ضمن احترام به همه رقبا این آمادگی را دارم که هر کدام آماده هستند با آنها مناظره داشته باشیم تا عیار هر نماینده را مشخص کند چرا که اعتقاد داریم اینگونه مردم بهتر می توانند تصمیم بگیرند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president