آوای جنوب

هومان عسکری: درد و رنج پدران و مادران از بیکاری فرزندانشان حاصل عملکرد مجلس است/ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش گفت:کاندیدا شده ام تا به همه اقوام گچساران و باشت خدمت کنم،کشور ما که در کمند سیل ، زلزله،مشکلات اقتصادی و اجتماعی قرار دارد پس وظیفه مجلس این است که به شایستگی نظارت کنند تا بحث مشکلات اقتصادی و معیشتی کمتر بشود.

وی افزود:بنابراین نه اینکه مجلس غده ای بشود در دل ملت،در حالی که ۷۰نفر از نمایندگان مجلس خودشان را کارمند نفت کرده اند و حرف مان این است که چرا منافع ملی را فدای منافع شخص می کنید.
عسکری در ادامه تصریح کرد:حرف مردم این است که نمایندگان مجلس با مردم صادق باشند، مجلس به وظیفه نمایندگی اش عمل کند و این مهم هم یک وظیفه ملی است؛ اگر در این چهل سال مجلس به وظیفه اش خوب عمل می کرد نیاز نبود مادر و پدری درد و رنج بیکاری فرزندانش را داشته باشد.

وی تصریح کرد:مجلس اگر در تراز عملکرد خودش در‌قانون اساسی باشد در نتیجه مشکلاتی هم برای مردم بوجود نخواهد آمد.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بحث کسری بودجه ، دست کردن به سفره مردم و گرانی بنزین که برای ۳۰هزارمیلیارد تومان کسری بودجه ،بنزین هزارتومانی را به ۳هزارتومان افزایش دادند.

وی تصریح کرد:اگر نفت کشور به فروش نرود باید از طریق منابع جایگزین این مهم شکل می گرفت هرچند‌ یک عده این مملکت را خورده اند و ما هم می دانیم و باید با کسانی که در این مملکت رشوه گرفته اند، باید با قاطعیت برخورد شود.

وی تصریح کرد:بحث این است که ۳۰هزار میلیارد تومان کم داشتید، لازم نبود قیمت بنزین را افزایش دهید و اگر فقط مالیات همین منازل خالی که حدود ۶۰۰هزارمیلیارد تومان و تنها هم دست تنها عده ای خاص است اخذ می شد خیلی از مشکلات و کسری بوجه هم مرتفع می شد.

عسکری درادامه اظهار کرد:چند نفر صدها خودرو وارد کرده اند و مالیاتشان را هم پرداخت نکردندو ۶۰۰میلیاردتومان فقط معوقات بانکی داریم که باید پست گرفته شود.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:به گفته کارشناسان،بیش از ۹۰درصد کسانی که معوقات بانکی‌دارند هیچ ضمانتی هم برای بازگشت معوقات ندارند،پس اینها چه کسانی هستند؟یعنی فعلا زور فقط به مردم عادی رسیده است!.

عسکری تصریح کرد:مالیاتی که از برخی وکلا اخذ می شود حدود یک دهم مالیات یک کارمند است،هرچند از پزشکان هم‌مالیات نمی گیرند و حرف این است که باید از خیلی ها مالیات گرفت که اگر این کارها بشود جلوی خیلی از مشکلات گرفته می شود.

وی اظهار کرد:به خاطر وجود مشکلات ۱۵هزار واحد و کارگاه تولیدی تعطیل می شوند در حالی که ۱۴۲میلیارد دلار از پول های آقازاده ها دربانک های خارج کشور است که چند برابر بودجه کشور است؛حامل های انرژی را افزایش می دهند که پولش را به مردم بدهند آنوقت همین یارانه را چندین سال است ثابت نگه داشته اند اما قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است.

وی افزود:نماینده مجلسی که زورش به افراد مفسد نرسد به کف روی دریا می ماند؛کسانی که خانه های لوکس و ماشین های لوکس دارند فقط دو درصد مالیات می دهند،ولی یک کارمند ۱۰درصد باید مالیات بدهد.

عسکری تصریح کرد:تورم ومالیات دو لبه قیچی کمونیستی است و نظریه دارد که برای کنترل مردم باید آنها را بین دو اهرم تورم و مالیات قرار دهید؛باید توجه داشت که امسال ۳۰هزار میلیارد و سال آینده ۱۵۰هزارمیلیارد کسری بودجه داریم.

عسکری گفت:افتخار دارم که آبدارچی مجلسی باشم که از حلقوم پولدارهایی که مالیات نمی دهند را بگیرم، جلوی قاچاق را بگیرم و از حقوق مردم و ملت به شایستگی دفاع کنم.
کاندیدای انتخابات مجلس درادامه گفت:برخی ها قند و شکر، روغن و پول در کف خیابان می ریزند برای اینکه رای جمع کنند که این خودش نوعی خیانت به مردم است، هرچند بارها گفته ام بیاید مناظره کنیم و بدانید درصد بودجه ای این شهرستان نسبت به شهرستان نورآباد کمتراست و ثابت می کنم اما بیایید برای مناظره.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president