آوای جنوب

هومان عسکری: به نفع هیچ کاندیدی کنار نمی‌روم/ با زبان خودت با تو مناظره می‌کنم+ تصاویر

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی اش گفت: بدانید که ما نوار بگیر تیربارچی های جبهه هستیم،ما نیامده ایم به نفع کیی کنار برویم و نه اینکه رای کسی را خراب کنیم و نه دنبال این هستیم که معامله ای کنیم و گفته ایم که برنامه داریم و در هر هر حوزه ای که بخواهید با شما مناظره می کنیم.
وی ادامه داد: حرف ما این است که بعد از چهل سال چرا هنوز مدیریت و سرمایه های اجتماعی از بین م‌ رود و اگر شما در این مدت نتوانستید به سخنان رهبر انقلاب در اجرا عمل کنید ما جوانان با برنامه ریزی در گام دوم انقلاب اجازه نمی‌دهیم که حرف های رهبرمان زمین بماند.

 عسکری ابراز کرد: چرا برای کسری بودجه ۳۰هزار میلیاردی از را‌ه‌های دیگر اقدام‌ نمی‌کنید و دست در سفره های مردم می‌کنید و بدانید که ما برنامه داریم و ادعا داریم که می‌توانیم وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را مرتفع کنیم.

 این کاندیدای ج.ان ادامه داد: حرف ما این است که مجلسی که نتواند در ارتباط با حقوق های نجومی نظارت و اقدام کند و نتواند جلوی افزایش قیمت پراید را بگیرد و به جای وکیل مردم بودن وکیل الدوله است،

 وی عنوان کرد: رئیس مجلس شدن هم برای ما ارزشی ندارد اما من افتخار می‌کنم آبدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵هزار تومانی را به بالای ۲۰۰هزار تومان می‌رساند و من برای مجلسی که از جنس مردم باشد آبدارچی بودن افتخار است.

 عسکری  بیان کرد: برای جبران کسری بودجه راه‌های دیگری وجود دارد و اینکه از طریق اجرای صحیح مالیات می‌توان این مشکلات را هم حل کرد، اما بدون دلالی و رانت و با مدیریت صحیح و با تدبیر.

 وی با بیان اینکه چرا فقط زورتان به مردم می رسد و به سرمایه داران نمی رسد، گفت: چرا عده ای در این کشور با این همه ثروت فرار مالیاتی دارند و چرا از کسانی وه وارد کننده دخانیان هستنددکه باید بیشاز ۲۰هزار میلیارد مالیات بدهند مالیات اخذ نمی شود.

این کاندیدای جوان ادامه داد: ما می گوییم مجلسی که ضعیف باشد و از حوزه نظارتی خودش خارج شود این مجلس کاربردی ندارد و در تراز انقلاب نیست و آن افرادی که قاچاق سازمان یافته ای که بیش از ۲.۵میلیون شغل و ۱۵هزار کارگاه را تعطیل کرده اند چه کسانی هستند و چرا فقط یک عده ای خاص وام های چند صد میلیاردی و بلکه بیشترگرفته اند و تضمینی هم برای بازگشت این سرمایه وجود ندارد.

عسکری ابراز کرد: حرف ما این است که ۱۴۲میلیارد دلار از اموال این مردم دست عده ای آقازاده است و چرا مجلس به این قضیه ورود نمی کند و چرا برخی از قوانین ما به درستی اجرا و نظارت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر قوانین درست اجرا شوند خیلی از مشکلاتمان حل خواهد شد، تصریح کرد: چرا قانون تسهیلات جوانان به خوبی اجرا نمی شود و اگر این قوانین اجرا می شد و نمایندگان ما شجاع برخورد می‌کردند دیگر جوانان مشکلی نداشتند.

عسکری ادامه داد: حرف ما این است که طرح نظارت بر مجلس رقم بخورد یا طرح خودکنترلی و یا طرح شفافیت آرای نمایندگان، نتیجه مجلس ضعیف این می شود که ۹۰نفر از نمایندگان رد صلاحیت می شوند.
وی خاطر نشان کرد: آ ن روزی که قوانین ((اف ای تی اف))تصویب می شود که این قانون اسم حاج قاسم  را در لیست خود داشت که ایشان ترورسیم است و نمایندگان هم تایید می‌کردند و باید حاج قاسم را در دلها داشته باشیم و نه در عکس هایمان و مجلس باید در تراز انقلاب باشد.

 عسکری عنوان کرد: چرا بودجه ما ۲۰۰هزارتومان فساد دارد و برای ۳۰هزار میلیارد وضعیت آبان ماه را بوجود آوردید و اینکه مردم را در بین ۲ پرس تورم و مالیات قرار دهیم از مکتب کمونیسم است و مردمی که نسبت به ثروتمندان مالیات بیشتری می دهند و چرا فقط زورتان به مردم عادی می رسد و چرا برای کسری بوجه فقط دست دررسفره مردم می کنید.

 وی خاطرنشان کرد: سال آینده که ۱۵۰هزار میلیارد کسری بوجه دارید باز می خواهید قیمت بنزین را افزایش دهید که بدانید راه های فراوانی برای جبران کسری بودجه وجود دارد از ایجاد شهرک های اشتغال و همین مالیات از خانه های خالی اگر گرفته شود مشکلات هم مرتفع می شود.

عسکری ادامه داد: اجازه بدهید در چهل ساله دوم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان در آینده شان سهیم باشند.

این کاندیدا ابراز کرد: از روزی که ورود کردم با ابزارهای متعددی سعی در ناامیدی من داشتند و سعی می‌کردند که فرهنگ من نمادش در این شهر نباشد و تمام تلاش‌ها را کردند تطنیع کردند بسته‌های تشویقی دادند و گزارشاتی علیه بنده دادند تا تایید نشوم و آن روز هم در اتاق های فکرشان شایعه سازی می‌کنند اما بدانید که من به تنهایی حریف تان هستم.

 عسکری ادامه داد: شما چگونه توانستید خلاف سیره ائمه و آیات قران کریم خواهر ایل من را اینگونه خطاب کنی که اگر یکبار دیگر جلوی بنده آمدی کارت را انجام نمی دهم.

 وی افزود: ما در روز  دوم اسفندماه هرگونه تبعیض و بی عدالتی را پایان خواهیم داد  و حرف ما دعوت به آرامش برای همه مردمان مان است و در روز دوم اسفندماه شهرمان را با امنیت و آرامش به  الگویی برای دنیا معرفی کنیم.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president