آوای جنوب

از 22 آبان صورت می‌گیرد

هفته‌ای یک پرواز از گچساران به تهران و بالعکس

با توجه به مشکلاتی که در گذشته در خصوص پرواز از گچساران به تهران از طریق فرودگاه این شهرستان وجود داشت این مشکل در حال برطرف شدن است

هواپیمافرماندار گچساران گفت: به همت نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از ۲۲ آبان، هفته‌ای یک پرواز از گچساران به تهران و بالعکس صورت می‌گیرد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران ضمن اشاره به مشکلات گذشته پرواز از فرودگاه این شهرستان به تهران، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در گذشته در خصوص پرواز از گچساران به تهران از طریق فرودگاه این شهرستان وجود داشت این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی افزود: به همت غلام رضا تاج گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از ۲۲ آبان پرواز گچساران به تهران و بالعکس انجام می‌شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این پرواز از طریق فرودگاه گچساران هر هفته روزهای پنج‌شنبه از مقصد گچساران به تهران و بالعکس صورت می‌گیرد.

رحیمی بیان کرد: این هواپیمای مسافربری «BAE» نام داشته و ساخت کشور انگلستان است.

وی با اشاره به مشخصات فنی این هواپیما گفت: این هواپیما چهارموتوره بوده و طرفیتی میان ۸۴ تا ۱۱۲ مسافر دارد و تا ارتفاع ۲۹ هزار پایی قدرت پرواز دارد.

فرماندار گچساران اضافه کرد: این هواپیمای مسافربری سرعتی افزون بر ۸۱۰ کیلومتر در ساعات دارد و فاصله گچساران به تهران تا در طی مدت کمتر از یک ساعت طی می‌کند.

رحیمی در پایان عنوان کرد: این پرواز به مدت یکماه هر هفته یک پرواز در روزهای پنج‌شنبه دارد و بعد از آن طی ماه دوم هفته‌ای دو پرواز از گچساران به تهران و بالعکس صورت می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president