آوای جنوب

هشدارهای شورای تامین به کاندیداهای مجلس/ کنایه فرماندار به کاندیداهای انتخاباتی: خدا را شکر که همه اعلام کرده‌اند مستقل به صحنه آمده‌اند و وابسته به هیچ حزبی نیستند

آوای جنوب،چو

 به گزارش آوای جنوب، پیش از ظهر امروز نشست شورای تامین شهرستان با کاندیداهای میاندوره مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 

سرهنگ پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این نشست اظهار کرد: انتخابات مظهر اتحاد ملی و فرصت مناسبی برای نمایش مردم سالاری دینی در کشورمان است.

وی افزود:سپاه پاسداران بر این چهار اصل امنیت،سلامت انتخابات،مشارکت حداکثری،مراقبت و رقابت سالم در عرصه انتخابات تکیه دارد.

پسنده  بیان کرد: امیدواریم که نامزدهای انتخاباتی که از چهره های نخبه و علمی شهرستان و استان هم هستند، اخلاق انتخاباتی و قانون مداری را  در فضای حقیقتی و هم در فضای مجازی سرلوحه برنامه هایشان قرار دهند.

وی افزود:برهمه لازم است که در چارچوب قانون حرکت کنیم و امنیت باید سرلوحه کارهایمان باشد  و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای بار دیگر سیلی محکمی به استکبار جهانی و دشمنان این ملت بزرگ بزنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان دادستان گچساران  برای کرد: جرائم و تخلفاتی که در ماده ۶۶بیان شده دارای  ۱۸بند  است که باید داوطلبان آن را مطالعه داشته باشند.

دادستان گچساران ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم و با توجه به بیماری کرونا هرکونه تجمع خارج از دستورالعمل بهداشتی  است و  جرم به شمار می رود و ما مسوولان موظف هستیم که از ارتکاب جرم پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد:  انتظار می رود که داوطلبان قانون را در نظر گرفته  و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

ادیبان اذعان کرد:  اکنون آمار ابتلا به کرونا به دلیل نشست های انتخاباتی و تجمعات رو به افزایش است و این زنگ خطری برای شهرستان است.

وی ابراز کرد:  اشخاص زیادی در انتخابات گذشته گرفتار رفتارهایی شدند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد و بعد از گذشت یک سال احکام در حال اجرا است.

دادستان گچساران  تصریح کرد: کاندیداها و هواداران از راه اندازی کاروال انتخاباتی  به جد خودداری کنند.

ادیبان گفت: یکی از راه های حفظ امانت جلوگیری از خرید و فروش رای است که در بند ۱۸ قانون ماده ۶۶بیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها از وعده ها و شعارهای پوشالی خودداری کنند چرا که تمامی صداها و فیلم های مستند می شوند و  انتظار می رود که کاندیداها در راستای قانون بیانات خود را ارائه دهند.

دادستان گچساران اذعان کرد:  زیبنده نیست افرادی که دارای سابقه جرم و شناسنامه دار هستند در کنار کاندیداها حضور دارند و این زیبنده کاندیداها نیستند.

ادیبان گفت: هر شخصی و افرادی که بخواهند نسبت به رای افراد و صندوق های رای نگاهی مغرضانه داشته باشد با این افراد برخورد خواهد شد.

در ادامه این نشست علیرضا اتابک ، فرماندار گچساران اظهار کرد:  از روز ۲۰ خردادماه تبلیغات به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از کاندیداهایی که در این ایام از قانون تمکین کردند تقدیر و تشکر دارم.

فرماندار گچساران اظهار کرد:  در بحث برگزاری انتخابات در اجرا هیچ مشکلی وجود ندارد و تمامی زیرساخت ها فراهم شده است و انتخابات در یک فضای سالم و بدون جانب داری از هیچ یک از کاندیداها برگزار خواهد شد.

اتابک  ادامه داد: حال مهمترین انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری است که اثرگذاری آن در دنیا احساس می‌شود.

وی ابراز کرد انتخابات مهم است و در فرمایشات رهبری بیان شده است که انتخابات سرنوشت یک مملکت را رقم می زند.

فرماندار گچساران خطاب به کاندیداها گفت: ما هم تیر و ترکش خورده‌ایم و وابسته به هیچ صندلی نیستم و وامدار هچ حزب و جناحی نیستیم و باید در مسیر عدالت گام برداریم.

وی خطاب به کاندیداها گفت: خدا را شکر که در سخنانتان بیان دارید که وابسته به هیچ و جناحی نیستید اما بدانید برای رای آوردن نیاز به همین رای‌های اصولگرا  و اصلاح طلب دارید.

اتابک با بیان اینکه اولین حرکت نماینده ها حمایت. از مظلومان باشد، افزود: حرف از حمایت مظلومین که در این برهه از زمان که فشار اقتصادی زیادی را متحمل شده‌اند باید زد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: این دوران نمایندگی می گذرد و باید در جهت خدمت به مردم گام برداشت چرا که مردم تیز هوش هستند.

وی با اشاره به اینکه از هم اکنون خط قرمز خود را مشخص کنید، اظهار کرد: اگر تکلیف دینی ، شرعی در خود احساس کردید و با این تکلیف وارد صحنه شدید کاری کنید که مردم به آرامش برسند.

اتابک تصریح کرد: انصافا حرف مردم را بشنوید و به آن عمل کنید چرا که مردم به شما نگاه می کنند.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی نماینده سابق  گفت: نماینده ای در این شهر ستان کاری کرده است که رسالت شما را سنگین کرده است و باید شما در جهت توسعه و عمران شهری کار کنید.

وی اذعان کرد: امسال  ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبارات از محل اعتبارا استانی، ملی، درآمد بر ارزش افزوده، توازون، نفت به شهرستان گچساران تخصیص داده شده است.

اتابک  در ادامه ابراز کرد: توسعه و عمران شهرستان گچساران به نسبت  سایر شهرستان ها قابل قیاس نیست.

فرماندار گچساران با بیان اینکه اجرای پروژه ها در این شهرستان فرد ملی می خواهد، بیان کرد: شما با برنامه می تواند به مردم کمک کنید نه با ایجاد هیاهو.

وی عنوان کرد: تجمعات موجب بالا رفتن آمار کرونا در شهرستان شده است شما کاندیداها کمک کنید که هیچ فردی در ستاد شما به کرونا مبتلا نشود.

اتابک خاطرنشان کرد: به همه شما تاکید می‌شود که اخلاق اسلامی را رعایت کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president