آوای جنوب

تذکر استاندار به مدیران

هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

هیچ مدیری حق ندارد فعالیتی انجام دهد که بتوان شائبه انتخاباتی بودن به آن وارد کرد

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس دهم، گفت: هرگونه فعالیتی توسط مدیران این استان که شاعبه انتخاباتی داشته باشد، ممنوع است.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی در گفت‌وگو یی کوتاه در یاسوج، اظهار داشت: تاکید دولت بر عدم هرگونه دخالت توسط مدیران در انتخابات پیش رو است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی به این مهم اهتمام داشته باشند.

وی با در پاسخ به این سوال که بکارگیری برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس دهم شاعبه انتخباتی دارد، عنوان کرد: هیچ مدیری حق ندارد فعالیتی انجام دهد که بتوان شائبه انتخاباتی بودن به آن وارد کرد.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به تعبیر دکتر روحانی رئیس جمهور، زمانی دولت در انتخابات آینده پیروز است که بتواند انتخاباتی سالم و پرشور مبتی بر آرای مردم برگزار کند و مدیران این استان برای تحقق این خواسته رئیس جمهور نباید از هیچ تلاشی فروگذاری کنند.

خادمی افزود: تاکید رئیس جمهور بر این استان که هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات را ندارد، و بنده به عنوان نماینده دولت در استان این موضوع را به مدیران استانی ابلاغ می‌کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president