آوای جنوب

هدر روی آب شرب در ایام خانه‌تکانی توسط شهروندان مدیریت شود

۱۶۰۷۶۳۵مسئول روابط عمومی آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش بارندگی در استان گفت: هدر روی آب شرب در ایام خانه‌تکانی توسط شهروندان مدیریت شود.

آوای جنوب؛

نگهدار معادیجو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در آخرین روزهای سال مردم بر اساس رسم دیرینه اقدام به خانه‌تکانی می‌کنند، اظهار کرد: این فرهنگ به نوعی باعث زدودن گرد و غبار از چهره خانه و اثاثیه می‌شود.

مسئول روابط عمومی آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم شیوه درست و اصولی خانه‌تکانی است به گونه‌ای که باعث اصراف و هدر روی آب این مایع حیات نشود.

وی یادآور شد: هر ساله در ایام خانه‌تکانی مصرف بی‌رویه آب شرب در حد زیادی بالا می‌رود و همین موضوع باعث افت فشار آب در برخی از شهرها می‌شود.

معادیجو تصریح کرد: استفاده از آب شرب آن هم به‌صورت غیراصولی نه تنها باعث هدر روی این کالای باارزش می‌شود بلکه باعث ایجاد مشکلات مختلف برای شهروندان در ایام پایانی سال نیز خواهد شد.

مسئول روابط عمومی آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت خشک‌سالی‌های پی در پی چند سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در بخش‌هایی از کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش بارندگی‌ها باعث در استان و فروکش کردن منابع زیرزمینی شده است.

معادیجو تصریح کرد: همین مسئله باعث شده در زمینه تامین آب مشکلاتی به‌وجود آید که می‌طلبد شهروندان در زمینه مصرف بهینه آب اهتمام بیشتری به خرج دهند.

وی بیان کرد: امیدواریم که شهروندان در روزهای پایانی سال ۹۳ و همچنین در سال جدید مصرف بهینه آب شرب را در دستور کار خود قرار دهند تا در روند آبرسانی به نقاط مختلف شهرهای استان دچار خلل نشویم.f

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president