آوای جنوب

در تجمع «ما اجازه نخواهیم داد»

هدایت خواه:مگر می‌شود خود را پیرو امام دانست ولی به وصیت امام بی توجه بود

هدایتخواه کسانی را که دم از خط امام می‌زنند و به آمریکا خوشبین هستند به صحیفه حضرت امام خمینی(ره) رجوع داد و افزود: مگر می‌شود خود را پیرو حضرت امام دانست ولی به وصیت امام بی توجه بود.

هدایت خواهنماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها دنبال رهبری جهان، رقم زدن مناسبات و حاکم شدن ارزش‌های آمریکایی در دنیا هستند.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه در تجمع دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای با عنوان”«ما اجازه نخواهیم داد» ، اظهار داشت: این تجمع با هدف حمایت از تیم هسته‌ای کشورمان برگزار شد تا این پیام را به تیم دیپلمات هسته‌ای دهد که شماها نیز باید از حقوق هسته‌ای دفاع کنید.

وی عنوان کرد: برگزاری تجمعات مردمی و دانشجویی پیام مردم ایران مبنی بر اینکه تسلیم زیاده‌ خواهی دشمن نمی‌شویم و فشارها سبب کوتاه آمدن از مواضع انقلابی مردم ایران نمی‌شود، به دنیا رسانده می‌شود.

هدایتخواه با اشاره به اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به تیم هسته‌ای مان اعتماد داریم، افزود: دیپلمات‌های هسته‌ای ایران اسلامی از هیچ تلاشی در روند مذاکرات کوتاهی نکردند ولی زیاده‌خواهی‌های دشمن سبب به دست نیامدن نتیجه مطلوب می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه شاید برخی‌ها معتقدند در سال همدلی و هم زبانی برگزاری چنین تجمعاتی همخوانی ندارد، ابراز کرد: همدلی و هم زبانی ملت و دولت باید از سوی دولت مردان با توجه به اینکه قدرت اجرایی کشور را در دست دارند، انجام شود و در این بین مردم نیز به دولت کمک کنند.

هدایتخواه تصریح کرد: محور همدلی و هم زبانی ملت و دولت فرمایشات و سیاست‌های مقام معظم رهبری است و در صورتی حول محور مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان برنامه‌ریزی و فعالیت کنیم، این شعار محقق می‌شود.

هدایتخواه با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: در سال ۸۶ تیم مذاکره کننده هسته‌ای در مذاکره با طرف‌های غربی مقرر شد طی ۱۸ ماه کشور ایران انتظارات آنها را برآورده کند ولی ۶ ماه بعد البرادعی اعلام کرد که ایران به تعهداتش عمل کرده است ولی بعد از چند روز قطعنامه علیه کشور ایران صادر کردند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا نامه‌ای به نخست وزیر ترکیه و رئیس جمهور برزیل نوشتند و خواهان رایزنی با ایران شدند و رایزنی این کشورها سبب ایجاد تفاهم نامه‌ای شد ولی بعد از مدتی نیز قطعنامه علیه ایران صادر کردند که این مقامات از آمریکا بابت این اقدام گلایه کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجالس هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از توافقنامه ژنو مقرر شد که دیگر هیچ تحریمی علیه ایران وضع نشود ولی بعد از چند روز تحریم‌های جدید اعمال شد.

هدایتخواه با تاکید بر اینکه بدعهدی و زیادخواهی آمریکا ادامه دارد، افزود: در اوایل انقلاب طبق قرارداد الجزایر در قبال آزادسازی گروگان‌های امریکایی این کشور باید میزانی از دارئی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کند ولی به این تعهد خود عمل نکرد.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه لوزان آمده است بعد از راستی ازمایی تحریم‌ها رفع می‌شود، اظهار داشت: برداشت تحریم‌ها را منوط به راستی آزمایی توسط آژانس کرده‌اند در حالی آژانس دست خودشان است و آقای آمانو گفتند که این راستی آزمایی زمان طولانی انجام می‌شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی با اشاره به اینکه برخی افراد دارند القا می‌کنند انرژی هسته‌ای ارزش این همه هزینه دادن ندارد، افزود: مظهر پیشرفت و تکنولوژی، بهره‎مندی از فناوری نوین، منابع قدرت، حفظ استقلال ملی، جایگزین انرژی‌های فسیلی، تشخیص در پزشکی و درمان، شیرین کردن آب شور دریا، افزایش راندمان آب، مدیرین منابع آب، کشف و کنترل آلودگی آب‌ها و غیره از جمله کاربردهای داشتن انرژی هسته‌ای است.

هدایتخواه خاطرنشان کرد: انرژی هسته‌ای امروز یک بهانه است و دشمن از اول انقلاب تاکنون دنبال تغییر ساختار جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه تا رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناسیم و از آرمان‌هایمان توبه نکنیم آمریکا دست بردار نیست،گفت: آمریکایی‌ها دنبال رهبری جهان، رقم زدن مناسبات و حاکم شدن ارزش‌های آمریکایی در دنیا هستند.

هدایتخواه کسانی را که دم از خط امام می‌زنند و به آمریکا خوشبین هستند به صحیفه حضرت امام خمینی(ره) رجوع داد و افزود: مگر می‌شود خود را پیرو حضرت امام دانست ولی به وصیت امام بی توجه بود.

دانشجویان در مراسم که در مسجد امام حسن (ع) گلستان برگزارشد، با شعارهای دیپلمات دیپلمات حمایت خواهیم کرد،نظارت نظامی عجب خیال خامی،بازرسی مدیریت شده عبور از خط قرمز است،تحریم مان کردند،اجازه تحیقریمان را نمی دهیم، بردفاع تیم هسته ای از حقوق هسته ای کشور تاکید کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمد رضا گفت:

    خوب بد نیست مسائل سیاسی رو بیشتر بزارید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president